Maar eerst; Hoi Bokkers!
Na twee jaar is het dan eindelijk zover! Gisteren voor het eerst in onze levens een fotoshoot gehad! Super leuk en het was ook nog es prachtig weer!

Voordat we naar de foto's gaan een beetje info over mij en mijn horsie:
Ik: Niet fotogeniek, schiet vaak in de lach, heb ook een goed geoefende 'nep' lach die ik vaak inzet als iemand zegt dat ik moet lachen.. Al twee jaar trotse eigenaresse van Tante Cor.
Paard: Mijn grijze topper heet op wedstrijd tante Cor, thuis heet ze Cherry. Hier wordt ze dus vanaf nu Cherry genoemd.

Soms staat er ook een schattig hondje op de foto; dat is Mila. Onze drie jarige kruising Mechelse herder x Ierse Setter.
Nu komen de foto's!!!

Hallo !! Mooi ben ik hé?! (1)

Mooi zonlicht en een nog mooier paardje.. (2)

Natuurlijk ook een foto met mij op haar rug. Hier komt toch wel een beetje de nep lach naar boven maar toch heeft die wel wat.. (3)

Op deze foto ben ik heel erg trots! Hier kijkt Cherry super mooi en ik kijk ook ontspannen!

Deze foto vind ik zelf ook erg mooi. Alleen vindt Mila het altijd een beetje spannend om voor Cherry te gaan zitten... Mila zit dus hier een beetje op hete kolen haha (5)

Nog een familie foto

Dit is een typische foto van; aaaahh Cherry eet mijn hand op en drukt me omver!! haha (7)

Het idee was heel leuk.. alleen kon Cherry niet een keer even allebei haar (ezel) oortjes naar voren doen! We hebben alles geprobeerd, eikeltjes omhoog gooien, takjes, brokjes rammelen... etc (8)

Dit is toch een schattig plaatje.. ? (mooie kapstok voetjes

Deze vind ik ook erg leuk. Vooral om Mila. Die kleine schooier keek alleen maar naar beneden omdat ik brokjes in mijn hand had voor Chery zodat ze naar beneden ging met haar hoofd. Mila had door dat ik ook wel eens morste.. Die kleine keek dus alleen maar naar de grond om alle verloren brokjes gauw op te eten!

De laatste.. Toevalstreffer, we waren bijna klaar en liepen terug naar de trailer toen ze zich omdraaide en de fotografe nog net een super super mooi plaatje kon schieten!! (11)

Ik wil graag even zeggen dat ik uiteraard altijd met cap rijd. Alleen als je een cap op hebt met foto's maken krijg je vaak een donker gezicht. Dus een eenmalige uitzondering!!
Ik wil er wel een paar af laten drukken voor aan de muur... Welke zouden jullie doen?
Nummer 4 !!! Maar welke nog meer..?
Bedankt voor het kijken!! Een reactie is altijd leuk!