even voorstellen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mootje20
Berichten: 168
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: alkmaar

even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 15:19

Omdat syl rustig aan moet doen rijd ik er nog een paardje van onze stal bij(syl zn buufie)
Het is een merrie van 7 jaar ze is ong 167 cm en ze heet nicolle,kent iemand dit paardje ik heb gehoord dat ze bij de slager heeft gestaan maar dat die haar tegoed vondt om teslachten,toen is ze geloof ik naar de passage gegaan en daar heeft het vrouwtje van wie ze nu is dr gekocht als paardje waar je maar 3 x in de week op hoeft terijden Verward
Maar zon paardje is het helemaal niet ze is op stal (alleen) verschrikkelijk zenuwachtig en met rijden neurotisch(bij mij is ze overigens erg braaf nog geen spatsies mee gemaakt)afentoe rennen met dr hoofd in de lucht geen controlle meer je kent het wel.
Zn kan verschrikkelijk leuk bewegen ik rijd haar nu 3 wk en het gaat steeds beter ze wordt beter aan het been en in de aanleuning ohja haar vader is Amulet van moeders kant weet ik het niet dan zou ik het papier moeten kijken.
Afbeelding
Afbeelding

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 15:28

ach super dat ie niet naar de slacht is gegaan hardstikke leuk paardje om zo te zien hoop dat ie gezond blijft.