Op 21 juni mochten Saar en ik aanwezig zijn bij een onwijs gave zonsondergang fotomeeting op IJmuiden strand. Het weer werkte eerst niet mee, het was best bewolkt, maar gelukkig trok het toch open en zijn er onwijs mooie foto's gemaakt.
Het was een hele gave ervaring om met een zonsondergang met je paard op het strand te zijn. Ik was(en ben) er echt van onder de indruk!
Silly Sarah
Tinker
13 jaar (maar denkt daar zelf vaak anders over)
Erg ongeduldig tijdens de portretfoto's, maar toen er actie was ging ze los!
Mijn grote vriendin waar ik ondertussen mee kan lezen en schrijven

Kusje

Haar sprekende ogen

Sprookjespaard

Even showen!
Bijna de enige manier om haar enigszins bij de les te houden was de ballon en uiteindelijk ook de 'hinnik' op een mobiel.

Samen poseren

Saar was erg jolig toen ze eenmaal in actie mocht komen... Dit resulteerde erin dat ik aardig wat gekke sprongen en scherpe bochten uit heb moeten zitten wanneer madame de grootste lol had

Het begin van de sprong...

En toen volgde:

Okeeee, een kusje... Maarrr, ik let verder echt niet op jou hoor! De andere paarden zijn veel leuker!

Knapperd
We stijgen op!

We hadden zo veel lol

Saar vindt de golven onwijs spannend en aangezien ik toch al een natte broek had, ben ik met haar het water in gegaan. Dat ze hier zo relaxt draaft ben ik dus ook erg trots op

En haar heerlijke alerte koppie

Ilse Ebbing Fotografie, Sylvana Dingjan, Suus Fotografie, Pimaude Fotografie, MvZ Fotografie, Bri'Chel Fotografie, Bellavie en FR Fotografie onwijs bedankt voor de leuke fotomeeting en de prachtige resultaten!!
Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben van de foto's als ik dat keer op keer doe!