Op 2 maart 2014 waren wij samen van de partij bij een fotomeeting in het mooie Zeegse!
Drie jaar geleden kwam ik deze man als klein pluisje tegen op internet en bleek hij ook nog dichtbij te staan! Met een goede vriendin heen gegaan om een kijkje te nemen en ik was gelijk verkocht toen ik hem zag

Nu hij 3 jaar is (eind juni 4) vond ik het wel eens tijd om wat mooie foto's van hem te laten maken en eens mee te gaan met een fotomeeting, wat ook nog eens én super gezellig is én een goed leermoment voor Buster. Echt stilstaan was er niet bij, want ja, allemaal paarden om hem heen! Ondanks dat hebben de fotografen er toch mooie plaatjes uit weten te krijgen

Ik zal het verhaal niet te lang houden, hierbij een klein paspoortje én natuurlijk de foto's!

Oja, en Buster heeft vorig jaar flink zijn krachten lopen meten waar zijn manen een beetje de dupe van zijn geworden. Maarja, als hij zich dit jaar weer wat rustiger houdt groeien die vanzelf weer allemaal aan

Naam: Buster van het Boterveen
Ras: Tinker
Geslacht: Hengst
Geboortedatum: 29-06-2010
Hoogte: ongeveer 1.62 m.
1. Als eerste foto, een vrij karakteristieke:

2.Woehoe, wilde hengst in actie

3.

4.

Mister Moustache
Buster was van mening dat ook hij verantwoordelijk is voor het bijhouden van het bos, alleen in het weekend is hij natuurlijk gewoon vrij, dus maar even de sprieten uit zijn bekkie gehaald
5. Wat ik hier tegen hem zei weet ik niet, maar het was vast iets liefs

6. Een foto die ik erg sprookjesachtig vind

In het zwart wit vind ik hem ook wel wat hebben
7. Mijn lieve buffel

8.

9. De oefening 'kus' die hij fantastisch en altijd vol enthousiasme uitvoert

10.

11.

12. Wat ben ik toch dol op dit paard

13. En als laatste, eentje die ik zelf echt super vind:

Bedankt voor het lezen én kijken!
Er zijn uiteraard ook rijfoto's gemaakt, deze zal ik in een ander topic laten zien

Fotografen allemaal erg bedankt voor het maken van de foto's en natuurlijk het geduld