prachtige pony!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:40

Loolapelooza"]
[quote="Idra schreef:
Toch nog even een vraagje: Waar heb je die foto's gevonden Tomm? Heb je ze uit een bericht van mij op tmhorses geplukt? Of op een site waar andalusiers werden verkocht?
Of van iemand anders?
Ik weet eigenlijk niet of ik het leuk moet vinden of niet dat er superveel mensen met foto's van mijn paard op hun Pc zitten... Heb er een beetje een dubbel gevoel bij Tong uitsteken


Ik denk dat ze dan van tmhorses komen gezien de website die hij heeft opgegeven in z'n profiel Knipoog
Site ligt er overigens uit op de moment
[/quote]

Nee, hij heeft ze niet van daar, want ik heb ze daar bij nader inzien niet opgezet... het is via een omweg gebeurd. Er zijn dus waarschijnlijk veel mensen die mijn Licor gedownload hebben.
Nou ja, het is ook een knapperd, dus ik begrijp het wel Haha! Knipoog


Citaat:
Ik ben jarloers op je Indra (ga mooi de foto opslaan)
maar hoe is het nu met licor dan?


OP dit moment niet zo best, hij is een beetje ziekjes. Maar voor de rest is hij nog steeds een schat!!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 09:26

Ik vind hem echt mooi echt een kwijl beesie Lachen

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 11:05

Tja, ik hoef er niets meer aan toe te voegen, ik ga mee met wat al gezegd is en heb zelf trouwens al vaak genoeg gezegd dat ik hem helemaal te gek vind Lachen

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 12:11

Idra schreef:

Nee, hij heeft ze niet van daar, want ik heb ze daar bij nader inzien niet opgezet... het is via een omweg gebeurd. Er zijn dus waarschijnlijk veel mensen die mijn Licor gedownload hebben.
Nou ja, het is ook een knapperd, dus ik begrijp het wel Haha! Knipoog



Ik heb idd ook al 3 mensen op MSN gehad die deze foto's naar me doorstuurde met "moet je zien echt een mooi paard!"
Aan de ene kant kun je er trots op zijn maar ik zou het toch een beetje raar vinden. Haha!
Maarja, het is dan ook wel een onwijs prachtig beest.

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 03:50

Ik heb ze dus van iemand die ze stuurde met msn.

mirjamm

Berichten: 131
Geregistreerd: 20-08-03
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 12:31

waT een prachtig beest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kwijl echt vet mooi!!!!!!!!! geen woorden voor echt gaaf dier man

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 13:10

Dus eigenlijk is Licor stiekem een beetje beroemd...

Hmm... zou ik hem toch niet laten dekken dan? Zou ik nog eens veel geld uit kunnen halen Haha!

Nou, het zijn ook mooie foto's, de kwaliteit ligt erg hoog. Het zijn dan ook deze foto's die me naar Spanje hebben gestuurd...

Maar toch... vreemd...
Het is dat ik ze zelf niet heb gemaakt, anders zou ik er een serieuze copy-right op kunnen nemen.

Nassie

Berichten: 4420
Geregistreerd: 11-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 14:00

sooooow een DroomPaard Kwijl Kwijl Kwijl