peruaanse paso shana

Moderators: Neej, zonnebloem18, Neonlight, Lous

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

shana

peruaanse paso shana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 00:37

ik ben de trotse eigenaar van shana mijn peruaanse paso en zou graag informatie uitwisselen met valeska van buena.

Heb jij tijd om mee te doen aan een groot ruiteronderzoek?
Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 05:43

Uhm, dat mag je niet hier plaatsen. Als ik jou was zou ik even in de gebruikerslijst zoeken naar de persoon die je zoekt...

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 09:40

inderdaad die heeft er een. Mooie beestjes

Zoek je nog een leuke en leerzamen paarden stage op een erkend stage/leer bedrijf in GL. Marianne's Zorgboerderij, lekker knus en gezellig.

Apple
Moderator RT, TEN, DRS, AP, AR, VMR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 10:02

Even zoeken in de gebruikerslijst en de gebruiker die je zoekt een PB sturen. Op dit forum kun je wel foto's plaatsen van je Peruaanse Paso Lachen.

Kevin: drs L1+9, spr B+2, SGW B+3, Endurance 197 ggk km's (eindstand), Kevin in Uddel
Daisy: drs L2+7, spr B+1, SGW B+1 Rondje door de Bollenstreek

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten