Fotoshoot van de IJslanders!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 01:30

wauw, wat een leuke paardjes. Hrannar lijkt me groter dan de andere. Misschien een beetje rare vraag, maar tot welke hoogte gaat de Ijslander? Ik wilde er vroeger altijd een, nog steeds maar het geld is er niet, maar heb er nooit 1 gezien groter dan 143 cm en vindt dat zo klein, maar wel ijzersterk.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 01:39

Hoi Kimberley,
Hrannar is idd heel groot voor een ijslander, 1.40m gemeten voor het stamboek. Ik heb een tijd een ijslanderveulen gehad (helaas weer verkocht) van 2,5 jaar en zij was al even groot als Hrannar... een hele grote maat dus. Maar rond de 1.40 vind ik toch wel groot genoeg...
Helaas is Hrannar met zijn 1.40 iets te sterk voor mij... en daarbij komt ook dat hij echt een zwaar gebouwd type is.
Fraeva is 1.37m en Föger rond de 1.35m... dat is meer mijn maat Haha! Mij zie je niet meer op zo'n groot paard stappen Knipoog
Groetjes Jessie

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 04:01

Haha! jaaah Haha!
Fraeva en Hrannar!!!!!!!!!!! en Föger ook natuurlijk
daar was ik aan toe zeg, een shotje ijslanders

ze zijn echt mooi die paarden van jullie,
als ik zelf eindelijk aan de ijslander kan wil een type zoals Hrannar
ee flinke
volgende keer ook actie hee Haha!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 12:59

Zondag komt Elke actiefoto's maken met haar geweldige digi Haha! Hrannar is idd een échte ijslander, lekker stevig met veel haar! Daar hou ik ook wel van Tong uitsteken (maaer ondertussen is ie wel een beetje te dik Clown )

linda_13

Berichten: 150
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:57

Hahaha die foto van Koos Vingers aflikken
Leuk zeg al die ijslanders! Fraeva, Hrannar ,Fögur
Ze zijn echt kei lief!! *LOL* *LOL* OK dan!


maar jessie
ikkuh wil wel foto's voor je maken!! Knipoog Knipoog

xxxlinda

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 14:55

Jessie88 schreef:
Zondag komt Elke actiefoto's maken met haar geweldige digi Haha! Hrannar is idd een échte ijslander, lekker stevig met veel haar! Daar hou ik ook wel van Tong uitsteken (maaer ondertussen is ie wel een beetje te dik Clown )


het misstaat hem niet,
blijft een schatje om te zien
maar freava is ook absoluut een mooi paard, maar iets te luxe voor onder mijn bips Haha!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 17:20

oh joh, dan is 140 dus al groot voor een ijslander, ik moet daar altijd zo aan wennen als ik eens op zo'n paardje zit, ik voel me altijd veel te groot en zwaar, haha.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 20:13

Linda_13: Elke komt binnenkort al foto's maken Knipoog

Draumpje: Zijn omvang past ook helemaal bij zijn karakter, lekker lomp en duidelijk met een eigen wil... nou, ijslanderiger kan gewoon bijna niet. Haha! Bij Hrannar heb je gewoon écht iets stevigs (een soort tank Knipoog ) onder je kont, maar Fraeva zit o zo smal. Tong uitsteken

Kimberley77: Dat is idd gewoon een kwestie van wennen Knipoog Ik heb mijn hele leven op pony's gereden, dus de stap van manegepony's naar ijslanders was gelukkig niet zo groot. Haha! IJslanders zijn klein, maar heel pittig en dan heb ik al gauw niet meer door dat ze zo klein zijn.

Groetjes Jessie Knipoog

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:50

Die Koos is echt leuk!! *LOL* Leuke foto's trouwens. Lovers