OOhh wat is ie lelijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 19:27

wat een schat !!!

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 21:58

youngster schreef:
De ziel, wordt ie nog afgekraakt ook Haha!, en hij heeft zo'n lief hoofdje..

AH, dank je wel. Ondanks dat ik hem afkraak ben ik heel blij met hem. Ik hoop nog steeds op een 10 cm. grotere Salsa Haha! Bouw en koppie komen wel overeen, zag ik al toen hij net geboren was. Nu heb ik geduld *LOL*

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:56

ikvind het een schatje!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:56

niet eerlijk om over een pony te zeggen dat ie lelijk is... niet alle paarden zijn perfect en 9 van de 10 keer ligt het gewoon aan de verzorging van het diertje... hij kan er dus niets aan doen en ik vindt het een mooi schatje...

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:44

Jaa dat kan wel eens schrikken zijn als je na een tijdje je veulen weer ziet in de opfok. Maar lelijke eendjes kunnen gelukkig mooie zwanen worden. Eerlijk gezegd schrok ik ook toen ik mijn paard, als veulen in de opfok, ging opzoeken. Wat heeft die een lelijke grote kop gekregen dacht ik toen ik haar van een afstand zag. Maar wat bleek ik had de verkeerde voor me, toen ik goed keek was dat mijn veulen niet Bloos

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 01:06

Assiej schreef:
niet eerlijk om over een pony te zeggen dat ie lelijk is... niet alle paarden zijn perfect en 9 van de 10 keer ligt het gewoon aan de verzorging van het diertje...


Aan de verzorging? Nee hoor, paarden zijn tussen 6 maanden en 3 jaar bijna nooit mooi, het lichaam concentreerd op groei en ontwikkeling en wat kan het schelen hoe het er in de tussentijd uitziet? Als je van de zomer gaat kijken ziet hij er vast een stuk beter uit. En bovendien, het is niet alsof paardlief kan horen dat we 'm lelijk vinden.

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 01:39

hahaha moest ineens denken aan toen ik na een lange tijd voor het eerst weer mijn michael zag. Ik riep meteen, nee toch toch niet die lelijkerd daar!!?? Jawel, dat is hem, vreselijk wat een ondier. Gossiemeine kan ie hier niet blijven, schaam me dood met zo'n paard op stal. Toch maa mee genomen Haha! Na een jaar zag hij er echt super mooi uit. Nooit gedacht dat dat nog iets zou worden, echt niet om aan te zien, deed zeer aan m'n ogen. Nu is ie helaas door een ongeluk dood, maar hij werd echt wel heel erg mooi, en dat was dan een kleinzoon van coctail!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 01:40

Hmmm, ik vind `m er wel magertjes uitzien hoor! Is hij goed ontwormt, en krijgen ze daar veulenbrok?
De stand van de beentjes kan je het beste op jonge leeftijd laten corrigeren met een goede hoefsmid die er wat aan kan bekappen, heb je daar al eens naar laten kijken?

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 01:59

Tessebes schreef:
Ik vind eerlijk gezegd wel de hals een beetje eng, door dat knikje na de schoft. Daar hou ik gewoon niet zo van.

Fleur had dat zelfs als 2 jarige nog.. is nu met 4 helemaal weg..
Bij jonge beestjes zou ik me daar nog niet zo druk om maken..

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 11:19

sherwood schreef:
hahaha moest ineens denken aan toen ik na een lange tijd voor het eerst weer mijn michael zag. Ik riep meteen, nee toch toch niet die lelijkerd daar!!?? Jawel, dat is hem, vreselijk wat een ondier.

Dat was ook mijn reactie Bloos

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 11:23

Koortje schreef:
Hmmm, ik vind `m er wel magertjes uitzien hoor! Is hij goed ontwormt, en krijgen ze daar veulenbrok?

Hij is goed ontwormt, met moeders volgens rooster en hier ook 5 weken geleden.
Ze krijgen geen veulenbrok, het zijn pony's. Ik ben van mening dat een pony, sober opgevoed in weer en wind met de jaargetijden, goede hard pony's wordt met weinig gebreken. Ik weet weet ook dat deze manier van opfokken/houden hele lelijke beesten in de winter geeft Haha! .
Maar zodra ze weer op het weiland komen trekt dat heel snel bij. *LOL*