Welkom in dit topic.
Pakt u alvast uw kwijlbakkie

Ik was altijd al fan van haflingers. En vorig jaar moest ik door gedoe me paard verkopen.

Ik heb eigenlijk altijd al geroepen dat ik een haflinger wilde.
Maar de keren dat ik een paard kocht.. Werd het geen haflinger.
En een tijdje terug zei ik al... Als er weer de mogelijkheid is om een paard te kopen. Dan moet het de perfecte haflinger zijn.
En zo was ik tijdje terug op een zondag ochtend aan t kijken..Niet eens bewust zoekende.
En me ogen zagen ineens een prachtig plaatje.
"Die wil ik"!! En gelijk contact opgenomen. En gister opgehaald.
Natuurlijk kan ik het niet laten om even dit prachtige (eigen) kado te showen aan jullie.

Net uit de trailer, even in de bak de benen strekken na de lange rit.Meteen al geinterreseerd in de andere paarden.
Nadat ze even lekker gerold en gedaan had. Heb ik der even lekker gepoetst. En toen toch maar even der manen losgegooid.

Die waren erg stoffig en zwart. We hebben der eerst in de bak laten wennen met de andere haflinger van stal. Daarbij nog even wat fotoos geschoten

En daar kwam ook actie bij.

Even bij t vrouwtje komen. Ondanks dat ze hier een uur bij me was. Was ze al helemaal naar me gericht. En liep me constant achterna.

Bollie,mag wel wat vetjes af

Eerste kennismaking verliep verspoedig haha

Lekker drafje, Dressuurpaard in de dop??

Verliefd

Prachtig plaatje he?

Even om te zien hoe klein ik ben haha, Oftewel past prima, groter paard moet ik niet hebben

Even smse.

En ik heb nog veeeeeeeeeeeel meer fotos.. Aan uitvergroten begin ik voorlopig niet aan.
Want heb nu al fotos waar ik me god niet van zou weten welke ik zou moeten kiezen

En natuurlijk heb ik ook me miniatuur haflinger nog.
Zij is 90 cm hoog. En gewoon een volle shet

Binnenkort zullen ze samen op de foto verschijnen. Me shet is nogal eentje met diva gedrag dus dat werd m gister nog niet.
Inmiddels zijn ze al wat liever voor elkaar.
Wat vinden jullie van dit prachtige paard?