Palomino enterhengstje Khastiyel ITP

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KArijntjuh

Palomino enterhengstje Khastiyel ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-13 19:53

Hallo allemaal,

misschien kennen jullie mijn ventje nog. http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=175&t=1633811&hilit=khastiyel Het Kharamel GF hengstveulentje, gefokt door Faline :) Hij heeft van zijn moeder het sooty gen mee gekregen, waardoor hij waarschijnlijk nog donkerder van kleur wordt. Ik ben heel benieuwd hoe zijn kleur over een tijdje is :o

Op 22-12-2012 kocht ik Khastiyel, aka Khas, van Faline. *\o/* Ik was zo blij met hem!! Hij werd in de trailer afgeleverd door Faline en haar vader.
Afbeelding

Het duurde even voor hij aan zijn nieuwe stal was gewend. Maar positieve aandacht en nieuwe vriendjes maakten veel goed!! :D
Afbeelding

In de winter nog even lekker op het land met zijn vriendjes :brr:
Afbeelding

Dikke knuffelkont <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Omdat de stal waar hij stond nog al ver van mijn huis was en ik het miste om hem vaak even te kunnen opzoeken, verhuisde hij 1 mei naar een nieuwe stal! *\o/* nu staat hij in een land met andere enter hengstjes, allemaal haflingers.

Afbeelding

Afbeelding

Nu kan ik vaker heen om te knuffelen <3
Afbeelding

Faline, ik ben heel dankbaar dat jij zo'n mooi paard hebt gefokt! :D Ik ben heel dankbaar dat dit mooie diertje op mijn pad is gekomen en dat we nog zoveel jaren hebben te gaan <3

Maysie

Re: Palomino enterhengstje Khastiyel ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 21:01

Oh wat leuk! Wat is hij mooi geworden zeg :)! Hij was ook een zeer schattig veulentje :))

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 21:02

Leuk, ik vond hem al een prachtig veulen van mooie ouders!

LisaDijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 09:06

Wat leuk om te zien hoe het nu met hem gaat! Wat een prachtig dier is het toch ook! :D

ankehoix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 09:17

Wat is ie leuk Karijn!
Wat ga je later met 'm doen? :)

KArijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-13 12:35

Dankjullie voor de reacties :)

@ set_elkol, zijn vader is inderdaad prachtig! Als hij ook maar een beetje van die allure van pappa mee krijgt, ben ik al zielsgelukkig :o

@Anke, ik ga later alles met hem doen :# Ik wil graag dressuur rijden met lessen en misschien af en toe een wedstrijdje, maar ik denk ook dat hij goed kan springen, dus dat lijkt me ook leuk. Ik wil sowieso heel veel buitenritten met hem maken en ook van die lange trektochten. En over een dik half jaar ofzo, wil ik wel graag vrijheidsdressuur met hem gaan doen :D

ankehoix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 12:50

KArijntjuh schreef:
@Anke, ik ga later alles met hem doen :# Ik wil graag dressuur rijden met lessen en misschien af en toe een wedstrijdje, maar ik denk ook dat hij goed kan springen, dus dat lijkt me ook leuk. Ik wil sowieso heel veel buitenritten met hem maken en ook van die lange trektochten. En over een dik half jaar ofzo, wil ik wel graag vrijheidsdressuur met hem gaan doen :D

Super leuk!
Wordt een veelzijdig paardje hoor ik wel :D

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 16:17

Wat heeft hij al een heerlijke bos manen! Heeft hij zeker van z'n vader, want bij moeders heb ik ook wel geprobeerd lange manen te kweken, maar is nooit gelukt :P

Hij ziet er echt goed uit! Ik ben ook heel erg benieuwd wat zijn kleur gaat doen. Zijn moeder was vroeger wel een lichte palomino, maar is na haar 5e steeds donkerder geworden en is op dit moment bijna onherkenbaar als palomino :+

KArijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-13 23:10

Ja, zijn manen groeien als kool! :) Zoals hij er nu uit ziet blijft hij ook nog wel even een lichte palomino :o Met donkere flanken en front en donkere vlekjes hier en daar.... Khas heeft een kleuren crisis :Y)