Het veulen is een Resin gemaakt door Candi Libby genaamd Darfendi. Ik heb het veulen zelf gespoten zoals onze kleine pride er uit zag toen hij nog heel klein was.
De fries ernaast is een resin van Stacey Tumlinson genaamd TAS Pyt die ik ook zef heb gespoten. Dit is de eerste uitgave van deze resin.

Hier nog een keer de resin van Stacey Tumlinson genaamd TAS Pyt die ik ook zef heb gespoten. Dit is de tweede uitgave van deze resin en deze uitgave heeft een ander voorbeen en een geheel nieuw achterbeen.
Het veulentje zie je ook weer staan:-)

Dan hier als eerste een Peter Stone clydesdale in Woody (houtkleur) daarnast een Peter Stone arabier die ik zelf heb gespoten en daarnaast een Peter Stone Shire in grijs.

Dan weer de Peter Stone Shire in grijs en een Peter Stone clydesdale in grulla

Hier even een moeilijke foto.
Het zijn allemaal resins.
De witte achteraan is een Animal Artistry Welsh pony merrie in bone china. Daarvoor staat een North Light Fjorden veulen en Daarvoor een Animal Artistry Arabische merrie die ik zelf heb gespoten.
De bruine warmbloed aan de zijkant is ook van Animal Artistry en in bone china.

De middelste modellen zijn allemaal resins. De achterste is een Highlander hengst gemaakt door Kimberley Harvey, ik weet niet wie hem heeft geschilderd.
Daarvoor staat een Meridian resin van Tina Lamport die ikzelf heb gespoten.
daarvoor weer staat de Animal Artistry warmbloed in bone china die ik ook zelf heb gespoten.

Weer twee resins, de voorste is een Animal Artistry hackney merrie die ikzelf heb gespoten en de achterste is een Hackney pony weanling First Class van Chris Nandell en ook door haar geschilderd

Hier vanachter zien jullie een resin model van ? ben even de naam van de maker kwijt. Hij is als fries gemaakt maar Gina Anderson heeft hem een geheel andere kleur gegeven wat ik eigenlijk beter bij hem vind passen.

Nou de witte fries is Jack Frost, het kerstmodel van Breyer alleen mag hij bij mij zonder tuig op stal haha daarvoor staan 3 breyer stablemate andalusische modellen

De arabier is Breyers Huckleberry bey, de morgan ernaast is van Peter Stone en daarvoor 3 breyer saddlebred stablemate modellen.
Dan heb ik ook nog 3 dozenbovenstaan met body's en reject modellen dus ik kom de winter wel door haha