Looky springen. Foto's doen het!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 22:17

Dat is wel k*t Annetje!! Scheve mond Wat errug zeg. Bloos! maar ik heb nog nooit zo gesprongen met Looky. Hij deed het altijd uit zichzelf. Nu deed hij het door mij. Maar dit is de 1e keer. Knipoog

Enne Chantal:

Relliej"]
[quote="DEESenJAMBO schreef:
ik vnd trouwens oook dat ie een goeie spring techniek heeft hahaha (kwou dat mijn knol zo mooi sprong hahaha) Hoe krijg je m eigenlijk over zown sprong heen? (zweep???) hahaha

Met 1 tubus Springles moet ik hem gewoon een beetje opjagen. Ik zet de 'hindernis' neer, digi zet ik goed klaar, Looky zet ik op de grond zodat hij richting zijn kooi springt, been achter hem zodat hij niet weg kan, en met mijn been geef ik hem een duwtje op zijn kont en hij gaat. Haha! Met 2 tubussen Springles naast elkaar moet ik heb echt opjagen. Niet dat hij bang wordt ofzo. Maar gewoon met je been achter heb erg bewegen enzo. Bij deze 'hindernis' moet ik het alleen wel afzetten omdat hij er dan liever langs gaat. Bloos Dit vondt hij ook teveel moeite dus vandaar maar 1 foto. Knipoog De rest zijn mislukt omdat ie opeens niet meer ging enzo. Of hij sprong en ik lette niet op. Blond
[/quote]

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 22:20

Cool zijn het nou pringels bussen?

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 22:21

ja dus heb niet goed gelezen sorry!!

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 22:23

Hahahahaha. Blond misschien?! Blond Knipoog Haha!

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 22:28

Ik heb ál je fotoos al gezien en ik vind dat je een supergaaf beestje hebt Haha! Haha!

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 22:29

Dankje. *LOL*

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 23:12

Wat een ontzettend leuke cavia. Die brutale oogjes en dat koppie doet me echt denken aan mijn vorige cavia. Dat was echt zo'n schatje ook. De cavia die ik nu heb is veel banger, schrikkerig enzo. Wel jammer, maar ook een schatje Lachen
Je caafje ziet er super leuk uit, lekker gezond bekkie

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 23:19

Looky is soms ook brutaal hoor. }> Erg vervelend kan dat bij hem zijn!! Boos! Maar hij is 's avonds echt een schatje!! *LOL* Wilt ie graag kroelen in bed enzo. Wel jammer dat de caiva die je nu hebt zo schrikkerig is. Scheve mond Ik heb er nog 1 (heb er 3, binnenkort 4), en die is ook best wel bang. Maar ik zie wel dat hij minder bang is geworden. Vroeger kruipte ze echt in een hoekje enzo. Nu blijft ze lekker liggen. Pas toen ze een tukkie deed, ze werd ze wakker doordat ze mij ziet, bleef ze eerst liggen, ik ging toen met mijn hoofd in de kooi, en gaf der een kusje. *LOL* Was helemaal niet bang ofzo. Haha! Héél soms schrikt ze nog en kruipt ze weer achter in een hoekje, maar dat is niet meer zo vaak.

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 23:22

springen over pringles bus KICKKKE!! Bloos!
Lovers
vet coole foto's *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha! Pling *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha! Pling *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha! Pling *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha! Pling *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha! Pling *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha! Pling *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha! Pling *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha! Pling *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha! Pling *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha! Pling *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha! Pling *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha! Pling *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha! Pling *LOL* *LOL* *LOL* Haha! Haha! Haha! Pling

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 23:42

Thnx!!! Haha!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 00:56

leuk man!

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 18:32

Haha. Knipoog

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:06

Moest ze gewoon nog een keertje bekijken, vind ze zo leuk!

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 19:57

Oké mensen, ik ga nog meer foto's nu maken. Ik hoop dat hij zin heeft. Knipoog

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 20:31

SH*T TER*NG ZOOI... was ik iets aan het maken voor Looky. Iets nieuwes. Wou ik ff 1 van de vrouwtjes eerst ff pakken. Zie ik Lotje proberen weg te lopen. Haar achterpoten werken nauwlijks meer!!!!!! Bloos! Gelijk naar muh moeder gerent, 'Mam, kom ff snel naar boven, het gaat niet goed met Lotje!!!!!!!!' Zit nu hier te janken als de gek!!!! Huilen Dalijk weer een cavia overleden en we moeten nog op visite ergens... Scheve mond Ze kan nog wel ergens naartoe gaan. Maar haar achterpoten beweegt ze niet meer. Of 1tje doet het nog een beetje. Ik heb wel eerder ontdekt dat ze een bobbeltje heeft bij haar vagina. Net der boven. En ook nog een bobbeltje bij haar dijen. De DA (waar ik optijd mee was) zei dat het een gezwel is dat kan open gaan (dus is er verder niets aan de hand), of het is een tumor... Scheve mond Dit gaat niet goed mensen!!!! Muh ma gaat nu overleggen of we naar de DA gaan. Nou zeker weten wel!!!! Ik zei tegen me ma: 'Dalijk zijn we weer te laat net als Troetel!!!!!' Verdrietig Ohhh wat vindt ik dit erg zeg. Bloos! Huilen|(|(|(|(

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 21:05

Grote opluchting... Mijn moeder heeft de DA gebeld. DA nam niet op. Toen heeft ze het spoedgevallen nummer gebeld. Nam dus wel op. Mijn moeder moest zeggen of ze eet en drinkt enzo. Of ze wist of ze gevallen was. Ze is niet gevallen. Maar wat ik zelf denk is als ze rondloopt en ze wilt in der kooi springen, blijft haar achterpoot(en) wel eens haken in de tralies. Dus ik denk dat dat gister gebeurd is. Ik heb haar hardvoer, hooi en drinken gegeven op de plek waar ze het meest ligt. Ze at er wel van. Ze is gelukkig wel levendig.

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 22:02

Nieuw idee: Vrijheidsdressuur met looky Haha! ?
Je weet wel, op zijn gat zitten en stiegeren Tong uitsteken

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 23:54

Is hij te druk voor... Scheve mond Wil uhm wel leren pootje geven! *LOL*

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-03 13:34

*schop*

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 13:44

Hij is echt heel grappig, dat soort foto's krijg je niet vaak te zien.
Gelukkig gaat het goed met je andere caafje.
Superleuke caaf hoor, die van mij komen niet verder dan trommelen op hun etensbak om meer eten te krijgen...

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 17:55

Hahhaha... Mijn vrouwtjes zitten ook liever te trommelen voor eten. *LOL*