Ik wou vanmiddag even foto's gaan maken van het mooi gekleurde herfstbos. Aangezien mn zadel stuk is dacht ik doe Inja een singeltje op en ga er maar zonder zadel op en even een stap rondje maken en dan kan ik ondertussen mooi foto's maken. Dat plan ging helaas niet helemaal op haha. Inja schrok zich op de heenweg helemaal lam van een hond die langs een hek in een tuin (in het grind) op ons af kwam. Ze schrok zo dat ik er bijna af lag en ze was ook niet meer rustig te krijgen. Dus maar even afgestapt onder het motto kom vast wel iets tegen dat ik er weer op kan klimmen. Helaas kwam ik geen geschikte opstapjes tegen en heb ik een heel eind met Inja aan de hand gewandeld. Ze was de hele wandeling opgefokt en ze wou niet echt blijven staan. Maar goed vond er wel een paar mooie bij zitten en heb nog nooit een ITP van haar gemaakt.
Over Inja: Merrie 8 jr 1.68 groot Potsdam jr x Burggraaf x Ramiro Beetje dominant en eigenwijs op zn tijd maar een schat van een beest!
@ maflinger dat klopt helemaal haha ze was helemaal vrolijk in het bos, jammer dat ik er niet meer op kon klimmen, ze is net zo hoog als dat ik groot ben en ik ben niet meer zo lenig haha. Gisteren mn zadel weer laten repareren (boom was dwars door midden) en heb heerlijk gereden! Wat een beetje lol met je knol niet kan doen
@ sandrina haha zo groot is ze eigenlijk niet maar ze heeft wel last van grootheidswaanzin Kop erop en kijken maar