Stamboeknaam: Arendsnest's Casanova
Roepnaam: Nova-bink

Geslacht: hengst
Leeftijd: 6 jaar
Schofthoogte: 1.45m
Ras: New Forest
Afstamming: Woodrow Carisbrooke x voorl.kroon v.Carlo x pref.prest.v. Heihof's Primeur
Wij hebben hem zelf gefokt, zijn oma is mijn vroegere wedstrijdpony (nog steeds in ons bezit, nu 23 jaar). Ik heb hem vorig jaar zadelmak gemaakt, maar door chronisch tijdsgebrek is het daarbij gebleven. Hij werd wel regelmatig aan de longe gezet, maar dan ook heel simpel met enkel een hoofdstel aan.
Sinds 1 september 2012 ben ik weer met hem begonnen en gisteren heeft mijn vriend foto's gemaakt van ons. Ik moet zeggen dat het beeld niet verkeerd is. Omdat hij zo los is in zijn mond, kruipt hij er regelmatig achter. Maar zodra hij wat meer ervaring heeft zal het geen probleem zijn om hem meer er aan te houden.
We hebben besloten om een nieuw baasje voor hem te zoeken, want het is eeuwig zonde dat hij zo maar staat en niet voldoende aandacht krijgt. Mochten er mensen zijn die interesse in hem hebben, kunnen mij pb'en voor meer informatie. We verkopen hem liever niet als hengst, wij nemen dan het eventuele risico van de castratie op ons.
Commentaar prima, maar wel vriendelijk graag en opbouwend. We zijn nu net twee weken bezig, hou daar wel rekening mee.

Ik was op zoek naar euro's denk ik