Dit moesten we natuurlijk vieren dus vandaar (en door het mooie weer) dat we maar weer wat foto's hebben gemaakt samen. 
Lorna en Velvet

En nog een keertje

Vel zijn versierde stalletje

Hoedje vond 'ie eerst toch wel spannend

Later vond ie het allemaal wel best

Ik heb een wreck this journal en één van de opdrachten daar uit is 'Stand here, wipe your feet, jump up and down'. Wist niet wat ik aan moest met de opdracht maar gelukkig was Velvet niet te beroerd om me even een handje/voetje te helpen.

Kaitlyn heeft voor de foto's eventjes gereden met het feesthoedje, totdat het hoedje het begaf..

Kaitlyn met Velvet het feestvarken!

En de poes kwam ons ook nog even gezelschap houden

En tot slot ik nog eventjes met Vel!
Kaitlyn heeft ook een HAW topic geopend met foto's vandaag, die zijn hier te vinden:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=1637500
Verder hoeven we geen commentaar over de ballonnen in de stal; deze waren natuurlijk alleen voor de foto en hebben we daarna weggedaan. Commentaar over de hawai slinger om de teugels heen hoeven we ook niet: leane kent het paard heel erg goed en wist wat ze deed en hij vond het allemaal prima. Ook dit was alleen voor de foto's, met rijden had hij dit natuurlijk niet om. Het hoedje reageerde hij ook al gelijk heel erg rustig op en als hij dat niet had gedaan hadden we het natuurlijk niet gedaan en er ook niet mee gereden.
Bedankt voor het kijken!

Groetjes Rebecca (+ Kaitlyn)
Wordt voor l.l gezet en dat wordt dan ook nog eens vastgelegd op foto