Xantha naar opfok verhuist!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 16:05

Aaaaah.. kei lief joh *LOL* Was die minishetlander een beetje angstaanjagend? Haha! Tong uitsteken


Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-03 16:10

Loolapelooza"]
[quote="Jolynn schreef:
Misschien, heb helaas een rot ervaring met Jolynn gehad en moet hier nog eens heel goed over na denken. Maar goed Xantha heeft nog even de tijd, ze is nog maar een eendje, toch?? Maarre is dit een aanbieding? Pling


Misschien, ik wil namelijk (waarschijnlijk) wel een veulen van onze Xen. Maar ik heb zelf geen Lusi merrie Schijnheilig Haha!
Heb wel een New Forest staan, lijkt me ook wel passen. Je kunt dus wel begrijpen dat ik erg benieuwd ben hoe Xara uit groeit. Lachen

Is dit overigens een aanvraag? Haha!
[/quote]

Aanvraag? Nou ja wie weet, ben altijd al gek geweest op palomino's (isabel) Had vroeger zelf een pony in die kleur (zie profiel)

XANTHA

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 16:15

Jolynn schreef:

Aanvraag? Nou ja wie weet, ben altijd al gek geweest op palomino's (isabel) Had vroeger zelf een pony in die kleur (zie profiel)



Leuk ding! Enkel wel sneu van die longbloeding Scheve mond

In ieder geval, je bent dus misschien wel van plan om nog eens te fokken. Das goed dat ik het weet dan hou ik je in het achterhoofd voor als Xen en de tijd "rijp" zijn Knipoog

Tenminste, als je bereidt mocht zijn om je merrie als "draagmoeder" voor te stellen. Maar dat zien we tegen die tijd wel, tis immers zoals je zelf zegt ... het zijn nog maar eendjes Clown Haha!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-03 16:42

Ja heel sneu, het was mijn grote liefde en ik denk nog veel aan hem, 9 november is het al weer 3 jaar geleden dat hij is overleden.

Enne, draagmoeder ik hou het in mijn achterhoofd oke??

XANTHA

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:12

Loolapelooza schreef:
Heb wel een New Forest staan, lijkt me ook wel passen. Je kunt dus wel begrijpen dat ik erg benieuwd ben hoe Xara uit groeit. Lachen


Ik ook!

Of ik ermee ga fokken weet ik nog niet. Het ligt er helemaal aan wat er uit groeit en wat ik over een paar jaar met haar wil gaan doen. Het is trouwens wel zo, dat als ik Xara weer met een Lusitano kruis en dat veulen kruis ik weer met een Lusitano, dan ik dan weer en veulen heb wat ik in mag schrijven in het Lusitano-stamboek.

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-03 18:36

Nou, we zullen het zien!!!

XANTHA

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:57

Fijn joh! Jullie (Jolynn, Tessebes en Lola) hebben allemaal Portugeesjes van dezelfde generatie! Kunnen jullie elke maand een gezamenlijk udateje houden! Tong uitsteken
Ben van alle drie benieuwd hoe ze gaan uitgroeien...

En Lola, je ventje is nog zo jong en jij denkt al aan SEX??? Foeifoeifoei... kinderprostitutie! Dat is het!!!!

Haha!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 11:42

Idra schreef:
En Lola, je ventje is nog zo jong en jij denkt al aan SEX??? Foeifoeifoei... kinderprostitutie! Dat is het!!!!

Haha!


Nou dat doet ie ook al van zichzelf hoor, hij vind het geslachtsdeel (netjes verwoord Tong uitsteken) van de ruin waar hij mee staat heel erg interessant ... Dan staat hij erachter, beetje friemelen aan z'n achterbenen, steeds hoger tot hij met z'n hoofd tussen z'n achterbenen zit. Vraag me niet wat hij daar allemaal doet, maar Ishan vind het niet altijd even fijn .... Haha!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 14:11

Euh... heb je een homohengst misschien? Tong uitsteken

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 15:49

Idra schreef:
Euh... heb je een homohengst misschien? Tong uitsteken


O,jee dat hoop ik niet.
Dan hebben we echt een probleem, hihihihihi!!

XANTHA

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 17:52

Idra schreef:
Euh... heb je een homohengst misschien? Tong uitsteken


Ik heb alvast een sjabrakje die in de was verkleurd is naar roze. Tong uitsteken

Overigens kan Xen binnekort komen oefenen op m'n merrie, aangezien het met die ruin écht niet wil klikken (hij blijft hem zonder aanleiding aanvallen) komt Xen waarschijnlijk volgende week naar huis.
Ik heb het echt gehad, qua verzorging komt hij daar niets tekort. Maar ik vind dat hij niet genoeg buiten staat en hij gebrek heeft aan degelijke sociale contacten met andere paarden. Scheve mond (en laat dat nou nét de 2 belangrijkste punten zijn voor het gezond opgroeien van een veulen ...)

Ik kan natuurlijk wel eens gaan praten met de bazin over dat buiten staan, maar al mag hij 24u/dag in z'n uitloop, dan heeft hij nog steeds geen maatje om leuk mee te ravotten ...

Kuikzz

Berichten: 1235
Geregistreerd: 14-01-03
Woonplaats: Tilburg en Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 18:06

wat is ze weer een end gegroeid zeg!! die meid wordt echt al groot!! maar ik dacht dat ze op je vorige foto's lichter was?? nouja, zal wel aan mij liggen...
ik ben trouwens wel lekker laat met reageren Tong uitsteken maarja, zat eigenlijk nu pas te zoeken...

ennuh, ff offtopic, veel plezier enzo met Lexxy!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 22:41

Loolapelooza"]
[quote="Idra schreef:
En Lola, je ventje is nog zo jong en jij denkt al aan SEX??? Foeifoeifoei... kinderprostitutie! Dat is het!!!!

Haha!


Nou dat doet ie ook al van zichzelf hoor, hij vind het geslachtsdeel (netjes verwoord Tong uitsteken) van de ruin waar hij mee staat heel erg interessant ... Dan staat hij erachter, beetje friemelen aan z'n achterbenen, steeds hoger tot hij met z'n hoofd tussen z'n achterbenen zit. Vraag me niet wat hij daar allemaal doet, maar Ishan vind het niet altijd even fijn .... Haha!
[/quote]

Is Xen niet gewoon op zoek naar moedermelk? Kan het allicht proberen toch?! Knipoog

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 00:39

Hele gave foto's,joh.Wat is ze alweer gegroeid,zeg.

Lusitanofr

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:44

Wat een mooi kind is het toch geworden.
Ionica en Ordeiro kunnen beide trots zijn, op hun mooi kindje.
Hou me a.u.b. op de hoogte. Ben verschrikkelijk benieuwd hoe Xantha zich gaat ontwikkelen.

Lusitanofr

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:45

Wat een mooi kind is het toch geworden.
Ionica en Ordeiro kunnen beide trots zijn, op hun mooi kindje.
Hou me a.u.b. op de hoogte. Ben verschrikkelijk benieuwd hoe Xantha zich gaat ontwikkelen.

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 21:56

Tessebes"]
[quote="Loolapelooza"][quote="Idra schreef:
En Lola, je ventje is nog zo jong en jij denkt al aan SEX??? Foeifoeifoei... kinderprostitutie! Dat is het!!!!

Haha!


Nou dat doet ie ook al van zichzelf hoor, hij vind het geslachtsdeel (netjes verwoord Tong uitsteken) van de ruin waar hij mee staat heel erg interessant ... Dan staat hij erachter, beetje friemelen aan z'n achterbenen, steeds hoger tot hij met z'n hoofd tussen z'n achterbenen zit. Vraag me niet wat hij daar allemaal doet, maar Ishan vind het niet altijd even fijn .... Haha!
[/quote]

Is Xen niet gewoon op zoek naar moedermelk? Kan het allicht proberen toch?! Knipoog
[/quote]

hihi, dat maakt het net zo schattig, veulens zijn daar echt gewoon aan verslaafd dat alles voldoet. Zolang het maar tussen de achterbenen hangt.


Kennis van me heeft ooit een ruin gehad waar een afgespeend veulen bij stond die vanzelfsprekend op zoek ging naar melk.
Die ruin vond dat zuigen dus wel lekker *LOL*

Rare beesten zijn het soms toch hoor .... Koe


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kaplaars en 19 bezoekers