het wordt weer kouder:de katten kruipen bij elkaar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 11:52

Eigenlijk zouden we een meeting moeten houden met de katten van Bas en Sas (daar komen Mazzel, Molly en Bowie vandaan). Wel hele lieve foto's. Jammer dat ik nog geen digi heb om leuke foto's van Bowie te plaatsen. Hoe is het met Molly?


JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 11:50

IngridM"]
[quote="JoT schreef:
Heerlijk hè als ze zo bij elkaar liggen, daar kan ik nou echt van genieten. Tijger en Molly liggen ook wel eens met z'n tweeën in een mand, koppies bij elkaar, zo lief. Vanochtend lagen ze met zijn tweetjes bij me op schoot (unicum, gebeurt heel zelden), gezellig hoor!


hoe is het nu eigenlijk met Molly? Ook zo'n grote geworden ??? Ook zo'n veelvraat ? Haha! Heb je een foto van d'r ? Mazzel d'r zusje....
[/quote]


Daar ben ik dan eindelijk, sorry voor de late reactie! Ik had een paar Molly-foto's uitgezocht om ein-de-lijk te laten inscannen, maar dat lukte dus even niet.

Molly (Mazzels zusje) is een hele dame geworden en inderdaad eet ze ook alles wat los en vast zit. Haar bakje, Tijgers bakje en ach, het bordje van het baasje kan er dan ook nog wel bij. Ik moet ook echt niets op het aanrecht laten liggen, want binnen een halve minuut is het weg. Verder is het een ontzettend knuffelbeest, een ongelovelijke dondersteen en een echte praatpoes. Ze heeft echt een heel assortiment aan geluidjes laat die ook zeer regelmatig horen! Favoriete bezigheid is het apporteren van allerlei dingen, het is soms net een hond. Zaterdag kan ik foto's laten inscannen bij een vriend, dus ze komen eraan!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 14:13

JoT"]
[quote="IngridM"][quote="JoT schreef:
Heerlijk hè als ze zo bij elkaar liggen, daar kan ik nou echt van genieten. Tijger en Molly liggen ook wel eens met z'n tweeën in een mand, koppies bij elkaar, zo lief. Vanochtend lagen ze met zijn tweetjes bij me op schoot (unicum, gebeurt heel zelden), gezellig hoor!


hoe is het nu eigenlijk met Molly? Ook zo'n grote geworden ??? Ook zo'n veelvraat ? Haha! Heb je een foto van d'r ? Mazzel d'r zusje....
[/quote]


Daar ben ik dan eindelijk, sorry voor de late reactie! Ik had een paar Molly-foto's uitgezocht om ein-de-lijk te laten inscannen, maar dat lukte dus even niet.

Molly (Mazzels zusje) is een hele dame geworden en inderdaad eet ze ook alles wat los en vast zit. Haar bakje, Tijgers bakje en ach, het bordje van het baasje kan er dan ook nog wel bij. Ik moet ook echt niets op het aanrecht laten liggen, want binnen een halve minuut is het weg. Verder is het een ontzettend knuffelbeest, een ongelovelijke dondersteen en een echte praatpoes. Ze heeft echt een heel assortiment aan geluidjes laat die ook zeer regelmatig horen! Favoriete bezigheid is het apporteren van allerlei dingen, het is soms net een hond. Zaterdag kan ik foto's laten inscannen bij een vriend, dus ze komen eraan!
[/quote]

Klinkt precies, maar dan ook ECHT precies als MAZZEL!!!!!!!
ben erg benieuwd naar de foto's!!!!!!!!!!
Ik dacht al dat mazzel met eten een beetje achtergesteld was, dat hij bv. altijd de laatste was die kon eten uit het nest, dus dat hij nu een eetobsessie heeft..............het is echt werkelijk waar NIET normaal.......

Mazzel moet wel onder het mes waarschijnlijk, toch nog van die verkoudheid die ze hadden in het nestje........ik ben door de dierenarts doorgestuurd naar utrecht, daar moet ik 12 november heen met een ncuhtere mazzel..........en hij heeft altijd al zo'n honger..... Ach gut

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 14:18

Ach jeetje, Mazzel onder het mes. Wat is er dan dat hij geopereerd moet worden? Bowie die uit het nest komt van de dochter van de moeder van jullie poezen (volgen jullie me nog) is ook erg gesteld op eten, maar haald dat helaas veel van buiten naar binnen (muizen, dagelijks, en daarnaast nog regelmatig ratten en vogels). Maar goed dat die van jullie binnen zijn, want het is niet altijd even prettig Bowie zijn troep op te ruimen. Waarschijnlijk toch het jacht instinkt omdat de ouders ook van een boerderij afkomen. Bowie heeft wat problemen met de groei gehad, groei pijntjes. Gelukkig had hij geen last van de niesziekte die daar inderdaad heerste op stal. Jammer dat de boeren het nog steeds niet nodig vinden de poezen in te enten tegen deze ziekte.

Maitu
Berichten: 619
Geregistreerd: 28-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 14:39

haha: UKKIE Haha!

Ik vind ze allemaal zo reusachtig groot!

ik heb echte ukkies, het lijken wel dwergpoesies vergeleken met die van jou: grote neuzen, dikke poten!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 14:39

ja en wat mazzel heeft is wel een gevolg daarvan. Toen hij onder het mes ging om z'n ballen eraf te halen ( Schijnheilig ) hebben we laten kijken of we z'n traanbuis door konden laten prikken van z'n linkeroogje, maar dat kon niet meer. We hebben maanden gedruppeld, maar het was al te ver heen toen we hem kregen zeg maar. Niets aan te doen. Tis alleen wat zielig voor mazzeltje, want hij heeft er gewoon last van.

Dus nu heeft de huisarts ons doorverwezen naar de uithof voor verder onderzoek en ALS er iets gedaan kan worden wordt dat gelijk gedaan (moet hem nuchter brengen) dus ik ben benieuwd....arm drommeltje.

Het is werkelijk zo'n vreselijk lief beestje!!!!!!!! wil hem NOOIT meer missen, de grote praterd.......... Lovers


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, nayla, YandexBot en 101 bezoekers