Een paar weken later werd ik opgebeld om foto's te maken omdat ik was uitgekozen

Vind het helemaal gaaf

Helaas nog geen losse foto's toegemaild gekregen, maar wel dit stukje ingescanned gekregen van een oplettende Facebooker haha

'Je wijst mij niet af omdat ik anders ben, maar staat altijd voor mij klaar. Met jou kan ik lol maken. We genieten van lange boswandelingen. Je bent een dominante merrie met streken, maar ik kijk daar wel doorheen. Je ziet er zo schattig uit, maar eigenlijk wil je gewoon doen waar je zelf zin in hebt. Als ik aan jou denk, dan denk ik aan echt teamwork. Je bent eigenwijs en eenkennig, maar voor mij ga je door het vuur. Als ik zeg dat je lief moet zijn voor anderen, dan doe je dat.Het mooist vind ik dat je altijd komt als ik je roep, je hinnikt vanuit de wei naar mij. Je bent maar 1.23 en ik ben inmiddels te groot om op jou te rijden, maar we hebben nog steeds veel plezier. Via Bokt.nl kennen heel veel mensen je, je word herkend in de wei en op straat, niet alleen omdat je zo vaak bent gefotografeerd voor fotosessies, maar we geven ook vrijheidsdressuurshows. Zo hebben we samen in de Brabanthallen gestaan. Waarschijnlijk treden we dit jaar op in het circus. Het is mijn droom om film en showpaarden te trainen. Door jou ben ik met vrijheidsdressuur begonnen. Binnen drie weken kon ik je al laten liggen. Soms wil ik terug naar d etijd dat niemand je kende, dat het gewoon jij en ik was. We hebben in de spotlights gestaan, castings gedaan, gepicknickt en door de duinen geraced. Ik heb om je gehuild toen je van vanwege mijn studie een halfjaar naar Hilversum vertrok. Gelukkig heb ik je nu weer dicht bij me in de buurt. Waar zou ik staan als ik jou niet had? Altijd als ik gestrest ben voor een show, laat jij je van je beste kant zien. Je hebt me over mijn plankenkoorts heen geholpen, me in laten zien dat ik dingen wel goed kon, ik wil je bedanken voor alle mooie dingen, maar ook voor de slechte. Jij leerde mij respectvol met paarden om te gaan, te luisteren naar een krachtig dier en er mee samen te werken. Jij hebt me geleerd om dingen niet af te dwingen, maar te vragen. Door jou leerde ik dat het werken met paarden ook vanuit jezelf moet komen, jij motiveerd me om door te gaan in wat ik doe en dat vast te houden. Bedankt Silke, dat ik met je mag werken en spelen. Bedankt dat je jouw hoofd op mijn schouder legt als ik het moeilijk heb. Jij bent mijn paardje en dat zul je altijd blijven. Bij mij mag je oud worden.