Na maaaandjes wachten tot de dierenarts kon was het eergister dan zover!
Aram kon eindelijk opnieuw gekeurd worden!
Het was toch nog even heeel erg spannend hoe of wat, hij liep namelijk gewoon goed, maar stel dat...
Hij gedroeg zich keurig, als nog hengst zijnde hihi! In de wei gaf hij voor de dierenarts al even een kleine show weg, wat een heeerlijk beessie is het toch
http://www.youtube.com/watch?v=mGgBBMAFTB4
Terwijl ik hem meenam, met naar het harde lopen en z'n kunstjes daar te doen, en weer terug liep. Zat ik telkens maar te denken, zal het allemaal goed zijn? Zal hij toch niet iets gezien hebben wat ik niet zie?
Eenmaal op stal weer werden alle spulletjes weer tevoorschijn gehaald, Zooo mannetje, nu kunnen dan toch echt je balletjes eraf! Ik nog niet doorhebbende dat hij dus daadwerkelijk goedgekeurd was haha!
Tot de rest zei, nou nou het is toch wat, je eerste eigen paardje
Hahah iedereen wist het al, het was onderweg al besproken terwijl ik vooruit liep met Aram.
Mijn jaar kan nual niet meer stuk, mijn eerste eigen paardje is een feit!
Na de keuring zijn zn balletjes eraf gehaald, helaas maar ik vind het belangrijker dat hij hier thuis straks lekker naar buiten kan met vriendjes en vriendinnetjes!
BA Aram
Amalfi x Aroussa Monpelou (Mir Khan)
Geboren op: 11-03-2008
Arabische volbloed
Zadelmak
Planning staat dat het weekend van 3 maart hij naar huis komt

Is nog wat aan de magere kant, maar daar zijn we mee bezig. Is al stuk opgeknapt! (heeft last gehad van een maagzweer)

moge jullie nog jaren van elkaar genieten.
Beetje rare reactie.