Goede verjaardag gehad, paardjes gehad ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Goede verjaardag gehad, paardjes gehad ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 20:17

Aangezien ik sinds kort blijkbaar aan het my little pony sparen geslagen ben werd mijn verjaardag daar ook aan gewijd Knipoog

Eerst kwam mijn schoonzusje met een oud ponietje en 3 lieftallige veulens aanzetten Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Intussen hebben deze oudjes al een 2e wasbeurt gehad.

Ik kreeg nog een pony van een vriend van me schoonzusje, maar die had ik helaas al, dus vandaag even verruilt tegen een bart smit waarde bon.

Mijn broer had met mijn vader deze pony uitgezocht voor me

Afbeelding

En van mijn ouders heb ik na 25 jaar zeuren eindelijk een paard voor mijn verjaardag gehad Knipoog

Afbeelding

*Zucht* Ooit zal het een echte worden voor mijn verjaardag Knipoog (moet ik hem alleen wel zelf kopen ben ik bang Knipoog )

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')


missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 20:21

haha cute....
was vandaag ook in een winkel waar ze allemaal speelgoedpaarden en barbiestallen in de aanbieding hadden.....
haha 13 jaar geleden was ik helemaal gek geworden...
tja vroeger wou ik het graag maar had ik geen geld, nu heb ik geld en.....zou ik ze bijna kopen, niet om mee te spelen maar juist omdat ik dat vroeger zo graag wou maar niet kreeg....

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 20:24

Ik heb een aantal jaren geleden een barbie paard gekocht om die reden.

Wilde er altijd al een, maar nooit gehad, wel andere paardjes gehad in het verleden natuurlijk, mijn familie heeft nooit om die paardenliefde heen gekunt Knipoog

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 20:27

haha cool!
wat doe je er nu mee?
ik heb ook al mn barbiespulletjes en -paarden nog in de kast liggen, maar kan het niet wegdoen....

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 20:31

Ik zit er dagelijks mee te spelen Knipoog

Nee hoor, gewoon voor de sier, heb eens een artistieke fotosessie gedaan met het barbiepaard.

De My little Ponies wil ik het liefst in een vitrine, het liefst in landschap omgeving.

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 20:33

He die oranje Appelflap en lichtpaarse heb ik ook gehad. Die lichtpaarse licht hier nog ergens dacht ik maar waar? Ik heb ze vroeger ook allemaal gespaard maar spijtig genoeg een aantal jaren geleden allemaal weggeven aan kennisen. 2vuilniszakken vol. Daar heb ik nu zo een spijt van.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 20:39

llewella: cool, ik ga ook nog eens een foto sessie maken van ze...haha leuk idee....
een cool om ze in de vitrinekast te zetten

quizy: kan me echt voorstellen dat je daar spijt van hebt!

Jessica24

Berichten: 1303
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 21:27

He die bovenste my little pony heet Apple jack.
Ik heb ook nog een hele verzameling van die pony's.
Echt jeugdsentiment.

Een goed paard en een goede berijder zijn dat alleen als er wederzijds vertrouwen is.

Soms moet je minder leuke keuzes maken om verder te kunnen, dag fjerie het gaat je goed....

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 21:40

Die bovenste had ik ook. Alleen had ik bij die van mij de manen eraf geknipt net zoals bij een fjord Bloos .

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 08:05

ik heb zelfs mannelijke my little pon's gehad 2 een cowboy en nog een een witte met blauwe manen ofzo maar ik heb ze bijna allemaal weg gedaan ik had er ook heel veel een hele mooi merrie met diamant oogjes en een hoorn op dr koppie en vleugels jaaaaaah alles ineen een een paar hele lieve kleintjes ook nog gehad
ik zal ns gaan kijken voor je of ik ze nog een keer ergens tegen kom op zolder
de barbie paarden heb ik sowieso nog en de flock paardjes ook nog en die heb ik ook behoorlijk wat dus zal ns gaan zoeken voor je groetjes fabske

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 08:28

Hier onder mijn monitor op mijn werk staan de twee schattigste my little pony's ever. Haha! Eentje is lila met blauwe maantjes en een rammelaar op z'n kont en echt maar 2,5 cm hoog ofzo. En die andere is groen/blauwig met witte maantjes en heeft twee wormpjes op zijn kont haha. Haha! Thuis heb ik er nog meer, maar waar ze allemaal zijn gebleven??? Zucht...jeugdsentiment...

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 08:30

ff beetje off-topic maar wie heeft er ook een lady lovely locks poppetje gehad? ( een soort kleine barbie ) ze hadden er drie vrouwtjes van ofzo en ook een paard. Ik was daar echt weg van. ( sorry voor het off-topic )

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 08:34

mooie pony's!! Haha! (heb ik er ook nog wel een paar van staan Tong uitsteken)

Maxjes for lifetime!
Peggy fan

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 10:04

wat eenliefies

ikke ook Haha!

                    You are the only one I love and you got ripped out of my life...


    Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 bezoekers