Gezins buitenrit met Tinker Sweety (veel foto's)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Gezins buitenrit met Tinker Sweety (veel foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 20:49

Daarstraks ben ik met mijn mams, broertje en sweety een buitenritje gaan maken. Het was weer echt fijn en dit keer wilde zelf mijn broertje wonderbaarlijk eens op sweety rijden. We hebben veel foto's getrokken; maar veel zijn mislukt door de nieuwe digi we hebben nog niet uitgevonden hoe je bewegende beelden moet maken met dat ding. maar hier zijn de gelukte foto's van vandaag en gisteren.
Dikke knuffel in onze achtertuin. Haha!
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/IMG_0010(6).JPG[/img]
Hier kijkt Sweety zo Cute ik denk da ik de manen tussen de teugels uit was aan het halen Tong uitsteken
Afbeelding
Afbeelding
Hier zit mijn vriend op Sweety. Spijtig genoeg is hij heel bang geworden op het paard sinds hij bij zijn eerste manegeles er zo heving afviel dat hij bijna het ziekenhuis inmoest. Omdat de manege hem een paard gaf dat de halve winter had stilgestaan nu wil hij er niet meer op. Op Sweety durft hij nog net te zitten maar ze mag niet bewegen. ik vind het wel een hele mooie foto.
Afbeelding
Afbeelding
Mams op Sweety
Afbeelding
Deze is ook heel mooi
Afbeelding
Afbeelding
Sweety en ik voor ons huis. lekker zonder zadel.
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/IMG_0035(3).JPG[/img]
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/IMG_0036(5).JPG[/img]
Afbeelding
Deze vind ik heel mooi van haar hoofd maar is een beetje bewogen. kan iemand hem verscherpen?
Afbeelding
Hier kijken we beiden dezelfde richting uit.
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/IMG_0047(3).JPG[/img]
Foto's van vadaag. Mijn mams en broertje. beetje wazig stomme digi Boos!
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/IMG_0076(1).JPG[/img]
Mijn broertje geeft Sweety een dikke kus
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/IMG_0078(4).JPG[/img]
broertje op Sweety
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/IMG_0088(3).JPG[/img]
Samen op Sweety
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/IMG_0096(4).JPG[/img]
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/IMG_0101(3).JPG[/img]
Spookpaard
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/IMG_0099(2).JPG[/img]
Dit zijn de foto's het zijn er wel erg veel geworden. Ik hoop dat jullie ze mooi vinden. Wij hebben in ieder geal een fijne dag gehad in het bos. En wat is Sweety toch braaf. Even best erbij zeggen dat ik altijd een cap draag bij het rijden. maar bij foto's dus niet. Ook omdat hier alleen word geposeerd. Lachen

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership


Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:54

wat is ze toch mooi! Vind haar steeds mooier worden, wil haar nou toch weleens in het echt zien hoor! Hopelijk kan je volgend jaar vervoer regelen naar de keuring!

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 20:56

Ik hoop het ook Esme ik zou haar zo graag willen laten keuren. Thanx da je de foto's mooi vind. Ik vraag me echt af hoe ze het zou doen op de keuring.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:58

Ja ik vraag dat me ook heel erg af! Ik denk dat ze het nog weleens heél erg goed kan gaan doen! Niet dat het nou zo belangrijk is, maar wel leuk! En dan kan ik haar natuurlijk eindelijk zien!!!:D:D

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:03

Wauw, foto's zijn echt mooi Kwijl

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:12

Jeetje wat een mooie Tinker zeg!!!
Leuke foto's ook!

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 21:13

Even een vraagje dat ik er nu bij kan stellen. Vinden jullie haar te dik? Het viel me op dat ze hun hooi niet helemaal hadden opgeten deze ochtend. Nu vroeg ik me af of ze niet te dik is en te veel krijgt. Ze heeft wel al een kleine wintervacht. hooi laat ze heel soms wat van liggen maar een lekkere wortel of brood gaat er altijd in Haha!

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:18

nou volgens mij is ze niet te dik...

Ik vind haar ook steeds mooier worden, ze is echt aan het groeien en veranderen..

leuke foto's Quinzy zoals altijd enweer dapper van je mams dat die er toch weer lekker op zit, staat goed hoor mans......hihihihihi

doegieeee
Monique

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:21

Leuke foto's! Ik vindt het altijd zo leuk om te zien wat voor een lol jouw moeder op Sweety heeft. Lachen
Een echte gezinspony! Wel jammer dat je vriend niet durft te stappen ofzoiets op haar.

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 21:23

Ja Mon het begint echt al goed te gaan met mams. Ze durft zelf af en toe een rondje alleen doen met Sweety. We hebben in het bos zo een paadje in de vorm van een cirkel met in het midden en rondom bomen. Dan blijf ik aan het begin staan en gaan ze rond. Sweety is dan ook heel braaf. Hoe is het verder met jouw nog last van je rug?

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-03 21:26

Citaat:
Een echte gezinspony

Dit was ze tot voor kort helemaal niet. ik was altijd de enige die op haar reed. Ik heb haar ook zelf ingereden enzo. verder had er nooit iemand op gereden. en dat wilde ik eigenlijk ook niet. gek genoeg vind ik het nu wel heel fijn om te zien als andere ook plezier van haar hebben. En nu wil ik ze thuis zo een beetje leren rijden. Ook heb ik door mijn studie dit jaar weinig tijd om te rijden en zou ik het fijn vinden als mijn mams dan af en toe kon rijden. Hoewel Sweety het helemaal niet erg vind veel stilstaan Haha!

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:39

Hoe hoog is Sweety eigenlijk? En hoe hoog ben jij? Echt heel leuk om eens een Tinker-combinatie te zien, wat echt qua maten goed bij elkaar past.
Ook heel erg leuk dat je familie er ook opdurft. Ik vind je vriend erg schattig, hij zit erop voor jou, maar je kan aan zijn houding zien dat hij het echt doodeng vind. Echt heel lief van je vriend Je moeder zit er ook heel mooi op, vooral die tweede foto. Daar staat Sweety ook heel netjes.
Enne te dik? Helemaal niet, als ik deze foto's bekijk. Ze ziet er juist precies goed uit voor haar beetje groffe bouw. En toch ook wat elegant. Enneh, ook mooie foto's qua kwaliteit over het algemeen.

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 20:11

Sweety is denk ik rond de 1.50m en ik 1.65 ongeveer. maar juist weet ik het niet. Ik vind haar ook echt wel een fijne maat voor mezelf ik heb altijd liever op pony's gereden en niet op paarden. En Sweety is voor mij de ideale maat.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 21:48

Mooie Tinker heb je. Leuk ook dat haar manen helemaal wit zijn.
Kijk maar uit, binnenkort moet je je paardje delen met mams en vriend......

mijn topper Cesair van 't Eemland (Vasthi van 't Eemland X Glen King Hill van de Bonte Parels) 26 mei 2005
Cesair X Jack: 12 juni 2018 Cesair's Eloy*
*Fenore van Gipsy Spirit*Fenore's Erynn*
Dag lieve Nicole♥, Dag lieve Vasthi♥

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 21:58

oooh prachtig hoor... ze is echt niet te dik, mooi formaat heeft ze. En ik vind jullie huis ook wel erg leuk moet ik zeggen!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 08:05

Citaat:
binnenkort moet je je paardje delen met mams en vriend......

Nee mijn vriend wil er echt van je lang zal ze leven niet meer op die heeft echt een schrik gepakt op dat manege paard de laatste keer. Mams hoop ik eigenlijk een beetje dat ze ook gaat rijden. Ze heeft in haar jeugdjaren ook nog een beetje gereden dus wie weet krijg ik der zover.

Citaat:
En ik vind jullie huis ook wel erg leuk moet ik zeggen!

Bedankt Pellie. Vroeger was het nog mooier toen lag ons huis in het midden van een bos. nu ongeveer 10 jaar later in het midden van een woonwijk. Echt niet normaal hoe ze hier bijgebouwd hebben. maarja iedereen wil natuurlijk zijn eigen stekkie he.

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 08:32

mooie Tinker!!! Kwijl Heel erg leuk dat iedereen erop durft!

Maxjes for lifetime!
Peggy fan

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 10:08

De lessen NH werpen vruchten af zo te zien

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 12:42

Wow! Ik vond Sweety altijd al ene mooie tinker, vond Candy wel leuker, maar mn mening is veranderd Haha! Ze is echt veranderd volgens mij.. Ik vind haar nu echt prachtig!!! ik hoop ook voor je dat het volgend jaar lukt om naar de keuring te gaan, ben benieuwd!!

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 12:45

Leuke tinker! Ik heb die foto proberen te verscherpen maar hij word er niet mooier op... sorry

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 14:04

zozo, sweety ziet er echt gaaf uit, leuk joh,
en wat heb je een mooi stockzadel, je hebt er wel engelde beugels aanhangen he, en een heel vet bontje, en een supergaaf borsttuig, wilde ik vroeger ook bij kingie,
echt leuke foto's hoor

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 14:56

Hey,

leuke foto's idd! Je vriend zit 'm wel een beetje te knijpen, dat kun je wel zien! Knipoog Maar je moeder kijkt heel trots op Sweety: pas maar op als je straks wel weer tijd hebt....!

Groetjes!


Mama van Floris sinds 27 augustus 2011, Hidde 30 september 2013 en Karlijn 7 augustus 2019

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 15:06

Leuke foto's hoor! Jammer dat je vriend zo bang is geworden
groets Cindy en Spetter

Lieve Chevke, we zullen je nooit vergeten. Veel te jong. Nog zoveel plannen. GMPTK zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor altijd in ons hart.
En toen stond Kit in onze wei <3
R.i.p mijn lieve Spetter 25-05-2012 [IM] Dag lieve Spet, bedankt voor alle mooie jaren....

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 15:22

heel leuke foto's!!!
OK dan!

Fabje, you're always on my mind... Lachen
let vooral niet op mijn mooie naam...
1 jaartje op Bokt! (hieperdepiep)

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 16:05

Ze wordt steeds mooier!
Leuke foto's hoor!
Persoonlijk vind ik het jammer dat je witte bitringen gebruikt, ik zou voor zwart hebben gekozen.



Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Clien_, Athelas, Galeobdolon, Kabayo, xKatinkii en 76 bezoekers