De fotoshoot is al van een tijdje geleden.

Dat waren ze!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

WM_ schreef:Mooi beestje om te zien! Wel een behoorlijk steile hoefstand (zie foto 2). Heeft dit een reden? Of al bekend met dit probleem?
. Onze oude hoefsmid heeft ook een keer gezegd dat het kan komen doordat de hoeven vroeger verwaarloost zijn, maar daar kom je natuurlijk nooit achter.

Roosje1987 schreef:Zo, die lijkt wel heel erg op een paard waar ik een paar jaar geleden in Zeeland een strandrit op heb gemaakt! Exact hetzelfde aparte kolletje, kleur en bouw. Was ook een Groninger, alleen heette hij eNzo. Was een super gaaf dier. Paard is later aan een particulier verkocht. Ik heb er nog wel fotos van. Moet ik alleen even zoeken nog.
Hij komt van het Ponyhof, samen met mijn zusje hebben we hem overgekocht. Op de manege werd hij inderdaad Enzo genoemd, maar in zijn paspoort staat Elzo, dat vonden we een mooiere naam.
En wat een leuk paard
brechtje122 schreef:Roosje1987 schreef:Zo, die lijkt wel heel erg op een paard waar ik een paar jaar geleden in Zeeland een strandrit op heb gemaakt! Exact hetzelfde aparte kolletje, kleur en bouw. Was ook een Groninger, alleen heette hij eNzo. Was een super gaaf dier. Paard is later aan een particulier verkocht. Ik heb er nog wel fotos van. Moet ik alleen even zoeken nog.
Klopt dat is dezelfde.Hij komt van het Ponyhof, samen met mijn zusje hebben we hem overgekocht. Op de manege werd hij inderdaad Enzo genoemd, maar in zijn paspoort staat Elzo, dat vonden we een mooiere naam.