bijna weer helemaal happy!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quissie
Berichten: 650
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Twenteland

bijna weer helemaal happy!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 13:35

Ow ik ben blij!!!! Haha! Haha! Haha!

T was dinsdag avond en ik moest en zou naar de manege komen... Ik dacht wat ik hier aan de hand? Normaal kom ik op dinsdag nooit maar het moest per se!
Dus ik was daar... Was monique (van wie ik moest komen) er nog niet. Dus ik maar vast Tjeerd en Lobbes (twee paarden van monique haar broer) poetsen want ik dacht dan gaan we vast mennen...
Komt monique ineenkeer op me af: Ellen ik heb een paard gekocht! Ikke helemaal blij... Blijkt het het paard te zijn die ik van een boer mocht beleren en waar ik helemaal verliefd op was....
Ze heet Silke en ik 3 jaar oud. Ze is ong. 168 cm en ze is half fries en half kwpn. Ze is chocolade bruin. Ze heeft geen aftekeningen en ze is het mooiste paardje dak ken!

Ik heb echt heel veel zin om met haar aan de slag te gaan. Heb ik eindelijk naar Quis zijn dood weer een doel om naar de manege te gaan. (Quis was ook een paard van monique maar die hebben we 18 juni in laten slapen Verdrietig ).

Maarja k wou gewoon ff zegge dak weer blij ben:D
Foto's volgen binnenkort!
dagdag
Kussiezzz Ellen

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 13:59

Dit hoort denk ik niet bij LK!!!

Quissie
Berichten: 650
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Twenteland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 14:58

sorry hoor maar kon zo snel geen foto's vinden...

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 15:40

Leuk voor je!!
Veel succes met haar!!!

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 16:14

Maare voor de volgende keer moet het denk ik naar verslag van de dag..verder veel plezier met het paard Knipoog