Hier zijn een paar erg leuke foto's uit gekomen.
op de foto's zit een copyright.

[img]https://lh6.googleusercontent.com/-1CV0LU2jhGQ/TraZ3-UkFtI/AAAAAAAAG7I/Sd9nM3pCa7g/s512/IMG_6459.jpg[img]
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dat is mijn goede voornemen voor 2012. Mijn scherm kalibreren. Ik heb inderdaad de lijnen niet weg gewerkt.
Deze shoot was namelijk een spontane actie en op vriendschappelijke basis. Oftewel gratis. Ik ben (nog) niet zo handig met touwtjes/paaltjes/lijnen wegwerken en om nou ook nog eens voor niets de lijnen weg te werken. Sharon is daar zelf 10x handiger mee dan ik. Chantal heeft mij er al eens een keer mee geholpen, maar heb het helaas nog steeds niet goed onder de knie.
Gelukkig wil Sharon het mij ook nog een keer laten zien hoe zij het doet. Hopelijk kan ik dan bij de meeting van de 20e het wel beter.
borrie01 schreef:sietske83 schreef:Bij de naam dacht ik direct al dit is dan een Paganini heb er zelf ook 1.
Mooie foto's van je paard.
er bestaan 2 paganini's he
die voor het belgische team uit kwam onder jeroen devroe
en die voor het canadese team uit komt. mijn merrie is van deze paganini
borrie01 schreef:Wat leuk zeg ik ben nog geen andere nakomelingen tegen gekomen op bokt.

Op sommige platen is het paard een beetje uit verhouding en is de pose van het paard niet helemaal lekker.
Dat vind ik inderdaad nog steeds erg moeilijk.
Hopelijk komt het ooit goed als ik maar genoeg oefen...
Daar kun je ook een hoop uit halen