Zomaar een ritje met Buster

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 21:45

Het is egt een sjattieke!! Maarre.. Het is western he en daardoor zijn de beugels langer dus dat van je zit "met je eigen benen bij zijn benen in de weg" klopt niej! Het is egt een poepie!!!

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 21:50

paardeloverr schreef:
Het is egt een sjattieke!! Maarre.. Het is western he en daardoor zijn de beugels langer dus dat van je zit "met je eigen benen bij zijn benen in de weg" klopt niej! Het is egt een poepie!!!


daar heb je wel gelijk in met dat westernzadel, maar ik blijf er toch bij dat ik haar te groot vind, dat is en blijft toch een mening!, ik val niemand aan ofzo hoor.

en offtopic, aub ik heb mezelf aangeleerd geen msn taal te gebruiken omdat het niet mag, dus jij mag het ook niet paardeloverr Knipoog

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 22:54

Wat zijn we allemaal weer lekker kinderachtig bezig...is idd een veel beter idee het beest op een land te gooien en niks te laten doen dan dat er iemand die die wel vertrouwt erop te zetten omdat dan het "plaatje" niet meer zo mooi is.


Verder vindt ik Buster onwijs mooi om te zien, enne...waarom heb ik al zijn avonturen foto's gemist?
Toch wat vaker op lol met je knol kijken Haha!
Hij ziet er echt leuk uit zo met die ranke beentjes.
Par zou trouwens 2 seconden naar de auto's kijken en dan als een gek ervandoor gaan *engggg*
Als ze niet naar de andere kant vliegt om te kijken waar ze blijven *zo is ze dan ook wel weer*

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 10:48

leuke foto's nadia.
ik ga verder niet zeuren om te groot of te zwaar.
ik ken je verhaal en ik vind het superleuk voor jullie beide.
lang leve de pret Lachen

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 11:23

wat een stoere foto's en buster is ook zo'n leuk paardje Haha!:D

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 15:26

Ik blijf Buster een poepie vinden. Lovers
Is hij nou echt nergens bang voor, behalve voor vreemde mensen/kinderen?
Fantastisch hoe je met hem omgaat.

Jupiter
Berichten: 3199
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Sevilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 16:13

Wauw wat een beauty,
verder vind ik je wel te groot, maarja boeiend,
ik zag in je profiel dat je kei veel lol hebt met je pony's.
Echt leuke foto's ook van dat zwemmen,en die wintervachten van ze Knipoog
Ik vind het echt geen probleem hoor, af en toe en lekker buitenritje!!
xxxx
Nanda

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 18:39

Sily schreef:
Verder vindt ik Buster onwijs mooi om te zien, enne...waarom heb ik al zijn avonturen foto's gemist?
Toch wat vaker op lol met je knol kijken Haha!

In haar profiel staan ook n paar topics die ze geplaatst heeft bij lol met je knol Knipoog
Hoe kan et dan dat hij alleen nadia vertrouwt??

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 19:27

Tancreda4 schreef:
Buster is echt schattig!
Al dat gezeur over dat het er niet uitziet! Wat maakt dat nou uit!
Ik vind het echt een super ponytje, dat je vast makkelijk kan houden hoor! Echt een schatje Lovers


Helemaal mee eens!
Hou daar eens over op!
Ze is inderdaad aan de grote kant maar ze is helemaal niet dik.
En een pony kan veel hebben hoor.
Uit evenwicht?
Ze is gewoon een fijn ritje aan het maken en de pony vindt het ook leuk waarom is het evenwicht nou weer zooooooooo belangrijk.

Ik vindt dat mensen eens verder moeten kijken dan een boekje.
Theorie is niet altijd het zelfde als in de praktijk.

Leuke foto's en ik vindt het een heel mooi paardje!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 13:03

Ik internet in het weekend niet (alleen in m'n pauzes op het werk...) dus toen ik zonet zag dat er meer dan 30 keer op dit topic was gereageerd stond ik helemaal versteld... Het begon ermee dat ik te groot was, ik verwachte dus niet meer zo veel leuke reacties, naarmate het topic vorderde viel dat dus reuze mee!
Iedereen wie leuk gereageerd heeft op dit topic: heel erg bedankt !!! (het blijft toch goed doen hè!)
Een paar mensen wil ik extra bedanken, zoals Ineke, die de moeite neemt nog ff het verhaal uit te leggen. Het is dus inderdaad zo dat Buster alleen nog vertrouwen in mij heeft en verder mensen in het algemeen gewoon als vijand ziet. Dat verhaal heeft idd al eens op Bokt gestaan, en het blijft niet leuk... Maar die angst voor mensen compenseerd Buster dus inderdaad door nergens anders bang voor te zijn, zolang ik maar bij hem ben.

Dan zal ik ook nog even op de discussie in gaan: Ik lees vaak 'Ik ben het ook wel met Sammm eens', ik dus niet, Sammm schreef dacht ik of ik niet iets te groot was voor Buster. Nee dus, iets te groot is voorzichtig uitgedrukt... ik ben 1.80 m., Buster is 1.20 m., noem het dus maar gewoon véél te groot. Maar ik weeg 52 kg., ik lees nog wel eens dat zo'n ponietje 90 kg zou kunnen dragen (dat lijkt me overdreven, maar goed). Ik ben begonnen met rijden op Buster toen ie 4,5 jaar was, niet op z'n derde dus... En als ik een keer in de week op z'n rug zit is dat echt vaak.
En ook vind ik het vreemd dat er wordt gezegd dat ik 'm uit z'n evenwicht haal... Ik merk dat snel aan een paard (ik rij veel jonge paarden en pony's in), Buster heeft daar geen problemen mee. Ik houd mijn benen over het algemeen gewoon gestrekt, er zit niks in de weg... En als er nou een klein meisje, korte benen, 65 kg op zou zitten, waarmee is een pony beter af dan? (niet dat zoiets dus voor Buster van toepassing is)

Dan ook nog even het punt wat dan een oplossing zou zijn:
Als ik hoor dat mensen zeggen: gooi dat beest op het land, vind ik het erger... punt 1 omdat Buster daar ook niet bepaald vrolijker van wordt, en punt 2 omdat er nog genoeg andere dingen met die kleine pony's te doen zijn. Ik zwem, wandel, fiets, en ploeg het land om met Buster. En ook ga ik zo af en toe een eindje rijden. Buster heeft elke dag beweging (buiten het in de wei staan), en we doen ook elke dag iets anders, om het niet saai te laten worden. Lijkt me wel belangrijk.

Ook nog een punt: Ik rijd niet alleen voor m'n eigen lol op Buster. Dat ik nog geen internet thuis heb is puur tijdgebrek. Ik zit altijd bij de paarden. Buiten Buster heb ik ook de hengst El Paso nog, en een hele boel handelspaarden die beleerd of heropvoeding moeten hebben. Het is dus niet dat ik qua rijden iets te kort kom en daardoor maar op m'n mini plof...

Laatste discussiepunt: Het zadel...
Als ik op Buster zonder zadel rijd krijg ik commentaar dat ik er te groot voor ben, met zadel veel minder. Ik heb in verhouding een korte rug en lange benen. Zonder zadel kom ik aan beide kanten 15 cm boven de grond uit ofso, met zadel 25cm (?), het lijkt dus beter. Ik heb een licht zadel, maar dat zie je niet, waarom maakt dan niemand zich zorgen of het mét zadel niet te zwaar wordt? (het evenwicht van mij even buiten beschouwing gelaten, ik rijd voornamelijk zonder zadel, blijf dan net zo recht zitten als met)

Pff... Ik hoop dat ik nu aan de wensen heb voldaan wat het commentaar aangaat...!
En nogmaals iedereen bedankt voor de LEUKE reacties !!!

De aparte topics: (want zelfs voor m'n profiel bewerken heb ik geen tijd...)

[LK] Buster voorpagina-nieuws op www.busted.nl !!!

[LK] The making of...: Buster Busted !!!

[LK] ff bellen...!

[LK] Buster naar de trein !!!

[LK] Wat als paard 'dood' gaat liggen voor hindernis?

Dat zijn er een paar iig!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 14:49


Bas_Goliath

Berichten: 114
Geregistreerd: 02-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 12:55

Hey wat een leuke foto's!
Ik, gelegenheidsBokker, zie dat natuurlijk weer verschrikkelijk laat...
Ik vind het wel apart, in hele korte tijd héél veel reacties, Nadia legt uit, en de discussie is over!? Je was blijkbaar duidelijk Nadia!
Mag ik nog even zeggen dat als je zo'n combinatie vaker ziet, zoals ik Nadia en Buster regelmatig zo aan het werk zie, went het vanzelf!
En zeg nou zelf; zo'n topcombinatie haal je toch niet uit elkaar!?!
Maar weer hele leuke foto's!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 15:37

Okee, ik zal me woorden terugnemen...
Zoals ik je profiel doorkeek toch wel leuk!
Maar nog wel wat... Hij vertrouwt dus alleen jou, maar evt. kan je nog altijd een ander leuk bijrijdertje zoeken die toch wat kleiner is, want vertrouwen kan toch zeker altijd opgebouwd worden?

Millenium
Berichten: 399
Geregistreerd: 18-07-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 16:53

Leuke foto's!

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 18:04

nou..k zou gewoon leker blijven rijden hoor k rij zn kleintjes ook in en ben zelf ook nie zwaar en ze kunnen het makkelijk aan nog nooit wat aan gemerkt..En hele leuke fotos hoor!!

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 19:36

Kwijl:~ Aaahh al die fotows van jou zijn zoooo lief he Kwijl
Ik vind het zon skeetje Haha! echt waar!!!
oohh en ach je hoeft je niet elke x te bewijzen met je verhaal hoor,
je zorgt super goed voor buster en ik vind jullie echt zoo lief samen!!!
hahaha en erg gaaf he buster bij Busted op de voorpagina kheb het gezien, en ojah kmoet je nog steeds die fotow op sturen met mij en bart hahahah Haha!:D:D Kwijl Knipoog

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 20:42

Ik vind hem echt super Lovers bijna het bijna uitzicht als ik op Bunny zit Haha!

Welshje's rulen. Haha! Vind jullie toch een heel leuk stel hoor zoalng jullie maar veel plezier hebben! OK dan!

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 21:23

Geweldig,die oortjes!
Leuk beestje zeg!
En stoor je maar niet aan dat gepraat over die grootte,Hij kan je dragen,en heeft er plezier in dus geen probleem tog