lol zonder knol: weekend LONDEN!

Moderators: zonnebloem18, Neonlight, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Liselot

lol zonder knol: weekend LONDEN!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 20:57

vrijdagochtend vroeg op de trein gestapt naar schiphol... het begon al goed, er was een hydraulisch lek en we hebben een kwartier stilgestaan. wel nog ruim optijd op schiphol om in te checken.
het vliegen vond ik redelijk eng Haha! we hadden namelijk nogal wat last van turbulentie, daardoor zat ik dus niet echt relaxed in mijn stoeltje. maar ja, goed en wel aangekomen en naar het hotel gegaan.

er zijn zo'n 180 foto's gemaakt, ik heb een selectie gemaakt van zo ongeveer 20 foto's.

we zijn als eerste in de london eye geweest... we hoefden helemaal niet te wachten gelukkig (we waren er ook onder etenstijd) het was 135 meter hoog en het duurde een halfuur voordat ie rond was.
Afbeelding
het fantastische uitzicht op de westminster abbey, en nee het heet niet de big ben, zo heet de bel die in de klokkentoren zit Knipoog
Afbeelding
ik met mijn half dode kop op de foto
Afbeelding

zaterdags zijn we naar een aantal musea geweest... oa het natural history museam, het science museum en het british museum
ik als dino in het natural history museum
Afbeelding
apollo nummer 10 in het science museum
Afbeelding
met een of andere keizer in het british museum
Afbeelding
een uitgepakte mummie van 5000 jaar oud in het british museum
Afbeelding

we zijn die middag ook bij harrods geweest, echt belachelijk duur. je mocht er nergens foto's maken, behalve van het monument van lady di en dodi
Afbeelding

lekker koffieleuten bij starbucks, die moeten ook echt in nderlands komen! heerlijke koffie!
Afbeelding

zondag hebben we een royal walking tour gedaan, we hadden een superleuke gids die veel vertelde over verschillende dingen en ook nog wat nederlands sprak ook nog!
de duke of wellington
Afbeelding
the mall met uitzicht op buckingham palace (onze gids maakt je af als je het met een A uitspreek ipv met een E, het hoort namelijk met een E Haha! )
Afbeelding
buckingham palace, voor de mensen die het niet weten, dit is dus de achterkant. de voorkant kan je niet bijkomen.
Afbeelding
we zijn ook bij trafalquar square geweest, bij nelsons column stonden 4 bronzen leeuwen. daar moesten mijn broer en ik natuurlijk op Haha!
Afbeelding
zoooooooooooooooo groot issie *LOL*
Afbeelding
een guard bij het oude huis van prince charles
Afbeelding
the changing of the guards was die dag helaas niet... maar even verderop zagen we wel the changing of the horse guards
Afbeelding

ook hebben we die dag the touwer of londen bezocht. zelfs de kroonjuwelen gezien!
Afbeelding
the tower bridge
Afbeelding

we zijn in tussentijd ook nog een keer bij de dr martens store langsgeweest... komen wij daar aan is hij er gewoon niet meer. op de treugweg naar de metro zag mijn broer een kerel zitten met een bord waar je nu dan dr martens kon kopen. en zie hier het reseultaat:
Afbeelding

ik in het hotel helemaal blij met mijn schoenen en natuurlijk mijn koekie!
Afbeelding

mijn broer heeft ook nog idioot gedaan; hij heeft een paraplu van 22 pond gekocht (dat is dus 33 euro). maar het is er wel een van carbon fibre. dit schijnt dus onbreekbaar te zijn, maar ik mag me van mijn broer niet eens uitleven op de paraplu Haha!
Afbeelding

de terugweg was een stukkie prettiger met het vliegtuig, geen last van turbulentie gehad en een mooie zachte landing.
helaas moeten we op schiphol nog een uur op de bagage wachten (wat er in heathrow binnen 5 minuten lag op de heenweg) dus we waren pas tegen 11 uur thuis.
maar ik heb wel een superweekend gehad!

Michelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 10:43

He gaaf man, dus je hebt je wel vermaakt.... Dat reuzenrad lijkt me doodeng man... en duurt dat echt een halfuur????? ziet er wel leuk uit allemaal.

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:07

Mooie foto's hoor! Zo te zien hebben jullie je prima vermaakt.
Enne.. ben helemaal niet jaloers hoor. Schijnheilig

yorin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 15:18

coolw lissy ziet er gaaf uit ik wou wel meej man! hahah naja ik spreek je wel weer doeggies...

- en - is + uit iets negatiefs kun je altijd iets positiefs halen! :)
Nieuwe aanwinst! :D

Yasmine
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 16:04

Dat rad is supercool, ben ik ook in geweest
Maar aan de voorkant kon ik een jaar geleden nog wel Verward
Die wachters vind ik altijd zo grappig Tong uitsteken
Mag je daar voor hun neus onnozel doen (wat wij dus helemaal niet hebben gedaan Schijnheilig ), ze bewegen niet Tong uitsteken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie