Wie wil wat voor mij doen?? Zekers lezen!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Wie wil wat voor mij doen?? Zekers lezen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 15:06

Haloww wie wil er voor mij een heeeeel mooie collage maken van mijn 5 verzorgshetties en 3 verzorghondjes?? Khoop dat iemand dat wil.. alvast bedankt!!!! Groetjes Rianne rianne_the_girl@hotmail.com moet je dan ff naar mailen als je het wil doen!! Clown

Stal Shetbende nu 10 pony's.


IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 15:07

Haloww wie wil er voor mij een heeeeel mooie collage maken van mijn 5 verzorgshetties en 3 verzorghondjes?? Khoop dat iemand dat wil.. alvast bedankt!!!! Groetjes Rianne rianne_the_girl@hotmail.com moet je dan ff naar mailen als je het wil doen!! Clown

Stal Shetbende nu 10 pony's.

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:09

Kun je misschien beter in het collage topic vragen Knipoog

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:29

Hoi Rianne,
Je mag hier in [LK] niet meer gewoon de vraag stellen of iemand voor je een collage wil maken.
Dit moet je voortaan (al een flinke tijd) doen in [LK] Deel 2 van het Centrale Collagetopic.
Hier staan ook mensen in die je kan pb-en voor een collage.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 15:40

Heey ik ben hier net nieuw en ik heb dat ook gelezen dat ik ergens anders moest doen maar kwist nie waar!

Stal Shetbende nu 10 pony's.

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 15:43

IloveShets schreef:
Heey ik ben hier net nieuw en ik heb dat ook gelezen dat ik ergens anders moest doen maar kwist nie waar!


Dit berichtje snap ik niet helemaal?
Je moet gewoon eens in het collage topic kijken, en als je iemand ziet die het goed kan moet je diegene gewoon een PBtje sturen. Ik denk wel dat ze er dan wel een voor je willen maken. Ik kan het jammer genoeg niet.

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 19:46



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Leandra, Mirjam79, Syzygy, Tatjanaa en 39 bezoekers