Ninotchka Arabians (+Fantomasspecial voor Franca!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jeanneke

Berichten: 596
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 20:53

Hallo Emme,

waarom plots Schoukens Lachen ? Wij gaan morgen ons 2jarig hengstje bezoeken bij hen, kzal al eens horen hé wat zij vinden van die gekke bokkers ... Wij komen ZEKER supporteren op de hengstenkeuring, alvast veel succes!!!!! Moet Fantomas zondag naar de keuring of moet hij zaterdag? Wij gaan normaal zondag maar als hij zaterdag komt kom ik ook. ALS Gloire op training gaat zal dat pas volgend jaar zijn. Als je zondag bij Schoukens bent moet je eens kijken naar onze Ra Moonn IBN Tarok "D" Cool , hij is een mooi vosje met bleke manen, geef hem dan zondag ook een dikke kus van mij (we gaan morgen, zal hem dan ook al een kus kunnen geven maar zondag nog eentje kan geen kwaad Bloos Lovers )

groetjes Janna

Emme
Berichten: 328
Geregistreerd: 09-11-02
Woonplaats: België (Sint-Eloois-Winkel)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-03 21:50

Hey Janna,

Sjah, waarom plots Schoukkens... Lachen haha, dilemma's dilemma's... neen, geloof dat het voor Carline vooral de afstand is die een rol speelt op dit moment! Maar ik ben wel blij dat hij daar naartoe gaat: hoop dat die zich wat meer gaan inzetten om Fanto goed voor de dag te brengen... Had het gevoel dat J. zich niet erg voor Fantomas inzette! Let's hope this will be better! Zeg het maar 's morgen, dat we veel van hen verwachten Knipoog! Neen, ik hoop vooral dat Fantomas zich goed voelt bij hen!
Ow, zo'n naam... Ik hoop dat ik die kan onthouden... Zeg maar tegen Tom of Glenn dat ze me hem 's tonen... want met een geheugen als gatenkaas zal ik die naam zeker niet onthouden :-p! Will you??!! Would love to give him a big kiss Lachen!!
Ik weet langs geen kanten welke dag Fantomas moet op de hengstekeuring, weet zelfs nog niet waar het doorgaat (zal wel brain l'alleud zijn zeker? zoals altijd?!)!! Leuk dat je komt supporteren! Ik zie je daar dan hopelijk 's (durf je dan praten tegen me... hihi! --> of wil je niet meer, nadat ik de slechte dj uitgehangen heb Knipoog!)

Hug, Emx

jeanneke

Berichten: 596
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Halle (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 11:59

Ik zal zeker eens komen meeten zoals ze zeggen hier op bokt! Nu zal ik echter zeker weten dat jij het bent en kan ik geen raar gezicht krijgen van "euh bokt, wat voor een beest is dat?" Ik zal Tom deze avond al verwittigen. Ik ben blij dat hij niet naar J. gaat, heb zo iets bij die man waar mijn haar recht van staat Lachen
En vraag gewoon maar naar het hengstje van Janna, Tom zal hem dan wel tonen OK dan! .

groetjes Janna