Fotomodel ADRI (heel erg mooi...)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalietjuh
Berichten: 1316
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Hardinxveld, Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:52

Ziet er zeker goed uit zeg!
Mooie foto's

Loendri
Berichten: 196
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Heist-op-den-Berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 19:59

Hee die haf ken ik van ergens.... hij staat bij ons op de manege is echt een schat van een paardje. Hij knabbelt alleen wel graag aan alles Knipoog . Heb er al eens opgezeten en hij is echt een zetel om in te zitten. Die friese merrie is Sjarka ook een lief paardje. Adri word echt supergoed verzorgt door Ellen en haar zus!
Laatst bijgewerkt door Loendri op 05-09-03 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 20:01

zomereczeem? welke zomereczeem Kwijl OK dan!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-03 11:51

knolletje schreef:
Hee die haf ken ik van ergens.... hij staat bij ons op de manege is echt een schat van een paardje. Hij knabbelt alleen wel graag aan alles Knipoog . Heb er al eens opgezeten en hij is echt een zetel om in te zitten. Die friese merrie is Sjarka ook een lief paardje. Adri word echt supergoed verzorgt door Ellen en haar zus!



ECHT??? Ken jij mijn Adrischat? Hihi!! Wat een toeval... Ja idd... het is nogal een knabbelmonster... Alles wat in zijn buurt ligt wordt gesloopt Haha!

Ik ben hem er al eens komen opzoeken in jullie manège, echt wel heel goed verzorgd Lachen . Toen ik er was, stond hij net in een voorlopige stal wegens verbouwingen. Maar dat Ellen en haar zus hem goed verzorgen, daar twijfel ik geen seconde aan!

Loendri
Berichten: 196
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Heist-op-den-Berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:17

ja ik ken echt jouw Adrischat Haha! wanneer kom je hem nog is opzoeken? Mijn eerste (mini-)boktmeeting Tong uitsteken Ik wist niet dat de eigenaar van Adri hier op bokt zat. Ik dacht dat ie van een meisje van elf jaar ofzo kwam??? Blijkbaar dus niet... . Zijn zomerexeem valt goed mee hij krijgt al mooie lange manen *LOL*

Dreamy

Berichten: 24066
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:20

mooie haf joh! Bloos! Kwijl

saartje39

Berichten: 619
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Herent

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 19:35

wauw...hij is echt wel een fotomodel hé lobke
Het zijn echt hele mooie foto's!!!
Als je nog eens naar hem gaat, moet je nog maar eens foto's nemen als zijn nieuwe baasje met hem rijdt Haha!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 18:12

knolletje schreef:
ja ik ken echt jouw Adrischat Haha! wanneer kom je hem nog is opzoeken? Mijn eerste (mini-)boktmeeting Tong uitsteken Ik wist niet dat de eigenaar van Adri hier op bokt zat. Ik dacht dat ie van een meisje van elf jaar ofzo kwam??? Blijkbaar dus niet... . Zijn zomerexeem valt goed mee hij krijgt al mooie lange manen *LOL*


Hij komt WEL van een meisje van 11 jaar, die heeft hem 1.5 maanden gehad, zij heeft hem van mij gekocht (een heel erg grote fout... het was GEEN combinatie!). Ik heb hem 7 jaar gehad... Ik heb, omdat dat meisje niet met hem overweg kon, een nieuwe eigenaar gezocht (moest IK doen, want dat meisje had er blijkbaar geen zin in, ze had immers toch al een nieuwe pony ) en dat werd dan Ellen! Lachen

Ik denk dat we binnenkort nog wel eens een keertje langs gaan! Ik zal je wat laten weten..

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:30

Hij is mooi Pling
En wat een super voorpluk zeg! Kwijl