Het is steeds mooi weer. Overal komen de bloemen in de knoppen en de bloesem aan de bomen.
Het is inmiddels ook weer was-tijd aan het worden! En dat is ook weer gebeurd.
Pien mijn kleine shet heb ik op de foto gezet, inmiddels is ze aardig afgevallen vergeleken met afgelopen jaar.
Ik heb haar sinds afgelopen jaar juni, en waarschijnlijk hoefbevangen gekocht.Ze liep de eerste paar dagen helemaal niet of erg stram.
Daar is niks meer van te merken. Ze komt amper tot niet op het gras, bijna dagelijks beweging & geen brok.
En al een tijdje kan ze ook gewoon buiten goed lopen op de straat zonder gevoelige hoeven te hebben.
Zelfs zijn we al zover dat als ik me best doe met hard lopen dat ze naast me mee galopeerd over de weg heen.
Ik ben van plan om haar zodra ik t kan betalen gaan beleren om voor een karretje te kunnen.
Even een foto hoe pien afgelope jaar was (dik,vetbulten op der buik en erg rond):
http://94.100.114.68/998150001-998200000/998195001-998195100/998195053_5_pLOn.jpeg
Ze gaat woensdag naar de hoefsmid dus vandaar dat ze een beetje lange hoefjes heeft.
En dit is pien nu:
1

Nog steeds niet te zien

2

Een mooie dame

3

foto van eerder vorige week, inmiddels aan een bit gewend. (keelriem is idd veel te groot)
4

5

Met der mooie maantjes los,heb de laatste tijd vlechten in.
6

samen met bert van cindy_uniek
7

8

9

lekker kriebelen