Lol met je huis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 00:56

leuk huis hoor!
mooie kleuren Haha! lekker vrolijk zo
die katjes zijn lieff Lovers echt supermooie beesjes zeg
Dat schilderij is idd heel mooi!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-03 07:52

Haha! Arme Sypheron. Ja wij zijn echt helemaal gek van die zwaarden. Ik zeker. Heb er ook nog zeker wel een aantal op mijn lijstje staan. Maar ja, ze zijn nogal prijzig en dat correspondeert niet altijd met onze bankrekening Haha!

Orri, dat wist ik helemaal niet. Weer wat geleerd Haha! Maar dat het correspondeert met mijn keel chakra? Wat houdt dat in dan?

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 08:14

leuk zeg!!
Vooral die zwaarden en dat schilderij,supermooi!

auntie
Berichten: 28
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 10:12

wat een leuke foto's! en wat een leuk huis, oogt erg groot!

maar ja eigenlijk doet het er niet toe of wij het leuk vinden of niet, het is jouw huis, jouw eigen plekkie! toevluchtsoord en veilige haven (zeker met zoveel wapentuig aan de muur Knipoog )

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 21:49

Fasel schreef:
Valt me op dat niemand iets over die zwaarden zegt Haha! .


Ze vielen mijn vriendje het eerst op, die heeft ook zo'n eng steekding in zijn bezit. Staat nu op MIJN slaapkamer, brr... *LOL*

Maar eh... mooi blauw is niet lelijk! Blauw doet het altijd goed bij mij. Binnenkort eindelijk maar eens in het echie bekijken, Lelystad ligt voor mij nooit zo op de route (behalve in sneeuwstormen Tong uitsteken), maar wie weet hebben we binnenkort weer eens een rustig weekendje, dan zou het moeten lukken.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 21:56

Gaaf hoor! Ook leuke namen voor de katten Lachen En die zwaarden zijn wijs

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-03 07:41

Karin"]
[quote="Fasel schreef:
Valt me op dat niemand iets over die zwaarden zegt Haha! .


Ze vielen mijn vriendje het eerst op, die heeft ook zo'n eng steekding in zijn bezit. Staat nu op MIJN slaapkamer, brr... *LOL*

Maar eh... mooi blauw is niet lelijk! Blauw doet het altijd goed bij mij. Binnenkort eindelijk maar eens in het echie bekijken, Lelystad ligt voor mij nooit zo op de route (behalve in sneeuwstormen Tong uitsteken), maar wie weet hebben we binnenkort weer eens een rustig weekendje, dan zou het moeten lukken.
[/quote]

Jij en een rustig weekend???? Haha! Ik kan me overigens niet meer heugen dat ik een rustig weekend had. Ja, toch, afgelopen keer. En dat gaan we nog vaak herhalen want dat was best lekker.

Maar, kom het blauw maar in het eggie bekijken. Het is erg mooi Haha!