weer wat fotootjes van haras do caminho de ferro

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

joyfordogs

weer wat fotootjes van haras do caminho de ferro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 20:25

coração, nu 4 maanden:
Afbeelding
tja, is niet te doen, hem fatsoenlijk op de foto zetten, komt snel naar je toe, tjsa, beetje mensgericht en onwijs nieuwsgierig.
Afbeelding
beetje onscherp, maar vond hem wel erg lollig, Agrado in vliegende galop.
Afbeelding
Afbeelding
moeder en zoon, maak ik niet zo vaak meer mee dat die 2 samen zijn, coração vind zijn moeder alleen maar handig als hij dorst heeft.
Afbeelding
jong geleerd...., geen zorg, ik ben er niet op gaan zitten, Agrado is inmiddels 2 jaar geweest (12 september), dus ach, ff een lichtgewicht zadeltje op zijn rug gelegt, meteen jeugdsentiment, ik heb dat zadeltje gekocht toen ik 14 jaar was, is inmiddels een paar jaar geleden ;)
Afbeelding
en manlief ff bij de paarden, helemaal zoals hij is, en niet door hebbend dat ik het toestel weer uit mijn jaszak had gehaald hihi.
Afbeelding
en de 3 heren, gezellig bij mekaar.

NkPrecious

Re: weer wat fotootjes van haras do caminho de ferro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 20:28

Leuk joyce! Agrado wordt echt steeds mooier nog!

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 20:48

tja, hij is nu 2 geweest, dan beginnen ze weer een klein beetje paard te worden, schattig als veulen, dan naarling jaarling en tja, uiteindelijk komt het wel goed denk ik hihi.
het word nog lastig als hij een nieuw plekje heeft gevonden, ik vind hem zelf ook zo leuk en makkelijk, ook met zadeltje opdoen, alsof we dagelijks niet anders doen met hem, heerlijk, als een dier je zo goed vertrouwd en alles prima vind.

Les_Fjal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:58

De volgende keer dat ik jou bel heb ik mijn agenda naast me en een voorstel voor een datum, want wil het spul nu wel weer eens live zien!!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 09:46

wat wordt ie groot Joyce, hij oogt al helemaal paard zo onder het zadel. :+:

Vergis ik mij, of is zijn broertje wat zelfstandiger ? Alleja, hoe moet ik het zeggen, 't is zeker geen kritiek naar Coraçao toe hoor, hij is net zo goed schitterend. Hij lijkt gewoon wat meer branie te hebben dan mijn oogappeltje. :)

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 10:10

tja de broertjes zijn beide mensgericht, maar Coraçào is wat stouter dan Agrado.
ik zie in Coração ook dingen die ik bij jhumpa zie, maar tja, dat is zijn halfzus, dus ook niet zo raar.
Agrado begint nu meer paard te worden, hij is nu 1.48, nette maat voor een 2 jarige vind ik zelf.
enne les: leg je agenda maar vast klaar ;)

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 14:06

Leuke foto's! Agrado wordt langzaam maar zeker mooi :D En zijn broertje ook.

Hij oogt nu steeds meer als een paard en volgens mij begint hij nu ook in de breedte te groeien. Ik kom een keer weer bij je langs, maar nu heb ik even druk met mijn nieuwe huisje inrichten. ;) Ik wil hem en zijn broertje weer van dichtbij zien en als het kan, weer komen poetsen, hihi. :o

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 18:03

gaaf, je huisje? vertel!
klopt, Agrado gaat nu ook langzaam aan de breedte in aan t groeien, tja met 1.48 hoeft hij ook niet meer zoveel te groeien van mij, mooi maatje zoals hij nu is, maar ik verwacht er nog wel wat centimeters bij.

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 09:08

Heej wat leuk om ze weer eens te zien! Wat heeft Agrado een volwassen blik gekregen zeg! En wat is Delicia toch een mooie merrie. Mooie zoon heeft ze ook zeg!

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 13:54

Haha, ik heb sinds kort een huisje in Nijmegen en ik klus al een tijdje en in oktober kan ik gaan intrekken, want hij is bijna af. Alleen nog mijn slaapkamer verven en dan maar poetsen!! :P Euh...en nog wat meubels kopen. :o

Oh..Agrado heeft zeker nu een mooie maatje. Groter hoeft hij ook niet te worden. Ik ben ook meer van pony's en ik ben zelf niet zo lang. :D

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-10 16:58

tja als je hem groeiremmers wil geven, zul je hem eerst moeten kopen, haha, tot die tijd voer ik hem nog gewoon dagelijks hoor, lol ;).
en anders kun je er vast ook wel opkomen mbv een krukje :)

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 01:05

haha, dat bestaat helaas niet :P En hoe gaat het met je andere paarden? Weer alles ok met Jhumpa?

In het bos vind je niet zo een krukje, hoor ;)

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-10 08:23

ja met alle paardjes gaat het prima, Jhumpa al weer een tijdje helemaal genezen gelukkig, wat kan je lang last hebben van 1 zo'n mini wondje wat blijkbaar erg diep was.
In het bos zijn wel andere dingen waar je op kan stappen, met een beetje creativiteit kom je een heel eind, bovendien heb ik jaren op paarden boven de 1.70 gereden en daar stapte we toen zo op zonder krukje. Dus als agrado boven de 1.50 uit komt, is er geen nood aan de man (ahum, vrouw).

joyfordogs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-10 11:04

peaches schreef:
Heej wat leuk om ze weer eens te zien! Wat heeft Agrado een volwassen blik gekregen zeg! En wat is Delicia toch een mooie merrie. Mooie zoon heeft ze ook zeg!

heej hoi, wat leuk om je hier tegen te komen.
Hoe is het met jou en met jullie paardjes?