foto´s van dagtocht van de trainingsweek

Moderators: zonnebloem18, Neonlight, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Soph12

foto´s van dagtocht van de trainingsweek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-03 15:28

hier zijn we na een half uurtje met de trailer aangekomen in ermelo bij het veluws rosje, we gaan eerst de paarden uitladen

Afbeelding

Afbeelding
dit is pride van liza van loon
Afbeelding

wij waren heel snel klaar en moeten nog ff w88 op de anderen...
v.l.n.r
minke met ilse
lisa met atleet
ik met rikky
liza met pride
Afbeelding

eindelijk op weg...
Afbeelding

hier komen we bij d lunchpauzeplek aan na 3 uur rijden
Afbeelding

Afbeelding

nog ff poseren en dan eten...
Afbeelding

na et eten nog even de pony´s laten drinken en dan weer op weg na een pauze van een kwartier
Afbeelding

en dan komen we weer aan bij het veluws rosje na 6 uur rijden pffff heel vermoeiend!!
Afbeelding

transportbeschermers om en dan de pony´s na nog even te laten grazen weer de trailer in en ze een weekendje vrij geven want dat verdienen ze wel na de trainingsweek, waar we heel veel gereden hebben!
Afbeelding

helaas was het inladen tog niet zo makkelijk en hier zie je een steigerende rikky( hij had eht geen zin meer in de trailer) helaas is de foto een beetje laat gemaakt.
Afbeelding

janneke van jip voelde zich niet lekker en was na de pauze naar huis gegaan en heeft de dagtocht niet afgemaakt, dat was wel jammer maar voor de rest geen uitvallers en het was echt heel erg leuk! ik doe het zo weeer maar dan over een paar weekjes want het is tog wel heel vermoeiend.... Haha!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:36

het was echt heel leuk he!!!! volgend jaar weer! toch was het wel erg vermoeid, vooral het draven op het eind...

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 10:44

ja was zeker zwaar, maar wel super tof Lachen
Volgend jaar weer ja! Jammer dat janneke em niet uit kon rijden...

haike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 13:49

Ziet er leuk uit!!

Maar volgens mij is het niet verstandig je paard/pony na een uintensieve week stil te zetten, kan beter rustig afbouwen.

AniqueN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 15:01

zaterdag heb ik een stuk gestapt, echt stil staan ze nooit hoor Lachen ook gewoon lekker op de wei. Vandaag ga ik weer een beetje dressuren, beetje soepel maken Lachen arme spiertjes Knipoog

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 15:33

ik heb vandaag ook een half uurtje gereden en gisteren stond mijne bij percy(= pony van aniqueN) in de wei. dus ze staan idd niet stil. ik heb toen ook nog wat geoefend in de longeerbak met achteruitlopen, voetje geven enzo= beetje basis vrijheidsdressuur.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-03 18:15

waarom is het niet verstandig dan? kunnen ze een beetje uitrusten bij een mens kan dat tog ook geen kwaad, maarre ze staan zoals eerder gezegd elke dag lekker op de wei!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 16:53

de ponys gaan ook de wei op dus ze staan nie helemaal stil hoor... (lisa op liza van loon der bokt op de megafestatie!!)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie