2 jaar geleden kreeg ik te horen van me ouders dat ik opzoek mocht gaan naar mijn eerste eigen paard.
Mijn droom werd dan werkelijkheid, op 21 augustus ben ik toen gaan kijken bij een fjorden ruin van toen net 5 jaar.
Stapel verliefd was ik geworden op ze leuke koppie en we besloten hem te kopen.
24 augustus was de dag dat we hem gingen ophalen, het was 2uur reizen maar dat is het allemaal waard geweest.
Ik had mijn eerste eigen pony, ik was het gelukkigste 15 jarig meisje van de hele wereld.
Maar we kwamen er achter dat Radar veel en veelste mager was en zowat was uitgehongerd, die arme schat.
De dierenarts die hem kwam keuren vroeg aan ons hoe oud is die, hij lijkt me pas 3 jaar kwa bouw.
Daar gaf ik ze helemaal gelijk in en we begonnen Radar veel bij te voeren en hij mog dag en nacht op de weide.
Slobber dat was ze lievelings hapje en kuilgras ging er ook heel gemakkelijk in.
Het heeft heel lang geduurd voordat hij uiteindelijk aangekomen was, maar we waren er nog lang niet.
Het rijden ging heel slecht dus er kwam ook geen enkele vooruitgang in kwa spieren en training.
Maar uiteindelijk na al het doorzetten zijn we dan toch ergens gekomen.
Het heeft me letterlijk bloed, zweet en tranen gekost want oh wat was Radar een monster.
Ik wil jullie graag foto's laten zien hoe ik Radar kocht en hoe Radar nu is.
Veel kijk plezier, en als je er dan toch bent mag je best een reactie achterlaten.

Na 2 uur reizen aangekomen op ze nieuwe woonplaats.

In de wei, dag 1 het is de voorste fjord.

Al aantal kilo aangekomen, 2 maanden later.

Het rijden, je ziet hoe erg zijn flanken zijn ingevallen en geen enkele bespiering dit was 4 maanden later.

Een halfjaar later.

In de wei, ziet er al wat beter uit.

Een jaar later, al stukken beter.

November 2009, verhuizing naar andere stal voor meer rust.

April 2010, lekkerding.

1 aug 2010 Verhuizen naar andere stal met binnenbak.

Trots op mijn lekkere ventje.

Groetjes ons.