Sammy Julia en Frummel :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Sammy Julia en Frummel :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 23:46

Afbeelding

Dit zijn mijn 2 shetjes, de linker is nu nog hengst en heet Sammy en de rechter heet Frummel en is vorig jaar gecastreerd. Wat vind je van deze 2 onderdeurtjes Knipoog

Lief he? Lovers Wie vind zn paardje nou niet de liefste Vingers aflikken Kwijl Schijnheilig
xxx Juul

mallaslover

Berichten: 409
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 07:52

ah lieve foto joh! en ook lieve paardjes! echte schatjes!! word sammy ook gecastreerd of niet?

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 11:22

aah wat een scheetjes!
echt lief zeg!

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 13:16

wat een poepys!!!!
Ik vin ze echt wel lief maar wat doe je ermee??dat vraag ik me dus altijd af....

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 16:10

wat een schatjes!!

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-03 17:24

Sammy moet idd nodig gecastreerd worden, Ik span ze voor de sulky's ( 2wielige karretjes) das vet stoer. En in de winter met sneeuw en ijs zetten we er een slee achter, ze kunnen ook met zn tweeen ervoor vet lachen *LOL* Ik heb ze gewoon voor de hobby want sam is mn eerste ponytjuh en frummel kreeg ik er bij en heb sam gezeldschap. Alleen ze waren allebij hengst in t begin en was Frummel haast niet te behandelen, ennu die gecastreerd is begint Sammy *LOL* En nee zippo je ben nie de enigste die verslaafd is aan bokt Knipoog en ik wandel ook wel s met ze ik doe dr echt van alles mee! heb zelfs met sammy gewommen in zee. Lovers En met die wedstrijd weekend in st pancras vorig weekend deed ik mee met hun voor t eerst met een keuring en er waren 8 shetties waarvan sam 3de werd en Frum 2de Party!! Haha! Met de keuring in stompetoren ga ik ook mee doen met hun en de landbouwdag ook vink wel leuk. doe altijd mee met mn luie Doris en heb ook met exie mee gedaan die werd ook 2de alleen Doris wilt nooit lopen dus wordt altijd een na laatste zelfs ook eens laatste geweest. Ze is gewoonweg niet vooruit te branden zelfs niet met de zweep achter haar. Interreseert dr nix maar heb ik wel een lintje erbij *LOL*

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 12:03

Afbeelding

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-03 12:06

Afbeelding

Frum ken ook zitten Lachen

Afbeelding

Sam en kakso Knipoog