En Magda, nogmaals, bedankt voor de mooie foto's!
1.

2.

3.

4. Manen fatsoeneren

5.

6.

7.

8. Even laten zien wat je allemaal kan

9. Haha

10.

11.

12.

Bedankt voor het kijken
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Was alleen naar de foto's aan het kijken haha.                                                         
 Dat moet wel een dravertje zijn! 1 is echt het uitvergrote waard!                                                         mirjam_kl schreef:Oh haha anders kom ik er nu pas even achter dat jij het bentWas alleen naar de foto's aan het kijken haha.
 Dat zijn ook de foto's die ik het leukst vind 
 Anoniem schreef:Wat een knap paardDat moet wel een dravertje zijn! 1 is echt het uitvergrote waard!
 Met nr 1 ben ik ook erg blij 

wat een pracht paard! Mooie draver heb je hoor! Wat een kanjer! En leuk halster ook, komt me bekend voor 
 http://i192.photobucket.com/albums/z100 ... 2010/L.jpg toevallig op Equitana open air geweest?  
 Melissa is echt erg knap... !                                                         

RianneH schreef:Dankje
Haha, ja wat grappig, precies dezelfde! En ik dacht nog wel uniek te zijn door het in 'het buitenland' te kopen![]()
Jouw paard erg knap
 maar ik vond het echt een prachtig halster! en de prijs was ook erg leuk  
  dank je voor het compliment, ook een dravertje he... mooie beesten als je  mij vraagt  
 (hier staat hij fortuinlijker op vind ik, maar zag je het halster niet zo goed: http://i192.photobucket.com/albums/z100 ... li2010.jpg 
)                                                         

!