heel veel paarden van manege de hjouwer deel 1

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 19:57

jah ze hebben het daaro wel goed

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:16

deze foto´s zijn echt het tegenobvergestelde van mijn herrinneringen aan deze manege is topch ook wel "Ticky" genoemt ofzo, die vrouw, rood haar, gaf daar enkele jaren geleden les.
ik vond en vind die andere manege Hippisch Centrum Haskerveld veel beter, ben heel blij dat ik daar heb leren rijden.

Die stands op de hjouwer zijn vert klein, daar kon je net in staan als er een pard in stond, en eerst stonden ze daar in koeien stallen maar dan zijn ze wel iets verbeterd...

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 21:44

jah dat klopt maar ze hebben het goed zo veel staan ze niet in die stallen ja dan soms als het heel erg koud is snachts maar de meeste ponnies staatn veel buiten alleen die hele kleine ponies niet maar die hebben genoeg ruimte die kleien ponnies gaan niet naar het land omdat ze daar onderdor kruipen (kbedoel onder het draat hih)
maar z hebben het goed en daar gaat ur om miss ziet het er niet zo suppr mooi uit maaar dat heeft niet te betekenen dat ze het niet goed hebben nee je kunt zien dat ze het goed hebben dat zie je toch ook wle op de foto's

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 21:45

jah en ze staan ook binnen in de lessen tijd de meeste paarden/ponnies moeten dan ook rijden
maar als de lessen zijn afgelopen staan ze lekker buiten en ook hele ochtenden
Laatst bijgewerkt door MarLottie op 30-06-03 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 21:49

en ze krijgen genoeg te eten wormen spuit ook en hooi en soms ook kuil biks in ieder geval genoeg maar miss heb jij nare herinneringen van die manege maar ik heb daar juist het tegen overgestelde van ik heb leuke mooie en gezellige herinneringen miss is het daar niet mooi wat ik ook al in mijn vorige berichtje zei maar ze verzorgen de paarden goed en het is der dat niet alleen maar het is der ook nog reuze gezellig ut heeft iets miss niet voor jou maar voor mij wl een ook voor een hele boel andere verzorgers en leerlingen die daar rijden

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 22:46

gave foto's echt mooie paarden

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-03 18:28

thnx

Annuhhh
Berichten: 14
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 20:43

ROMEO IS VOLGENS MIJ EEN KRUISING TUSSEN EEN ARABIER EN EEN HAFLINGER, DA HEEFT TIGI TEGEN MIJ GEZEGD, VOLGENS MIJ...

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-03 11:31

kan best maar sommige zeggen ook met een fjord ik wete het niet precies