Shethengst Harrie + andere shetjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:11

ik ga me geen breuk tillen hahaha ik weet wel zeker als dat wanneer jij een shet aan zijn hoofd probeert op te tillen dat jij wat eerder breekt dan dat een shet steigert......bedoelde dit over het algemeen en voelde me niet aangesproken hoor!

Supertje

Berichten: 7094
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:04

Marieke_456"]
[quote="Supertje schreef:
Oh en nog iets, die Harry is een hartstikke leuk shetje hoor, maar waarom ermee fokken? En dan ook nog eens met merries zonder papieren... Heb je soms ruimte om alle veulentjes te houden? Want shetveulentjes zonder papieren hebben nogal grote kans om in de worst terecht te komen.


Fokken = leuk, want dan krijg je bonte veulentjes... Hopelijk dan Tong uitsteken
Waar staat in vredesnaam dat de merrie's geen papierne hebben??? Lips are sealed
Deze hele kudde is niet van mij... maar de eigenaar die heeft zo zijn connecties dat hij altijd van zijn papierlozeveulens af komt.. Tsjaa.... waar maak je je eigenlijk druk om, zou ik zeggen?? Verward
[/quote]

Shets zonder papieren hebben nou eenmaal veel minder goede kansen dan shets met papieren, en zelfs shetjes (vooral hengstjes) uit bekende ouders eindigen vaak ergens op een veemarkt om vervolgens op transport te gaan.
En waar ik me druk om maak? Dat er al genoeg beesten door onwetendheid van de eigenaren (oh leuk een veulentje...) zo op transport eindigen. Dat is geen fokken, dat is vermeerderen.

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:08

Wie zegt dat onze veulens zo eindigen?? Waar zie jij dat staan??
Hoe ben jij daar achter gekomen?? Onze eigenaar die brengt zijn
veulens of shets waar hij niets meer aan heb brengt hij naar een
andere man en die houd ze in een natuurgebied in een kudde.
Laat maar zitten ik heb helemaal geen zin om hierover druk te maken
het is vast jou probleem en niet de mijne.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 18:57

Jeetje...wat een drukte zeg!

Ik vind dat de mensen heel erg snel hun conclusies trekken. Ze houdt hem vast bij z`n hoofd...so what? Verward Waar moet je hem anders aan vast houden als ie geen halster heeft?

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:14

Dit heet Lol met je Knol en niet: hoe kan ik elkaar zo veel mogelijk afzeiken in een topic.
Jeetje, er valt altijd wel wat te zeuren over een klein dingetje. Foto's zijn moment opnames. Daaruit kun je niets op uitmaken. Wie weet haalt ze dr hand wel gelijk weer weg? Wie zal het zeggen.
Denken jullie nou echt dat die eigenwijze shet het zou doen als hij het niet zou willen? Dacht het niet.

Ik vind het hele leuke foto's hoor Haha!

Milly_

Berichten: 3946
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: O.V.Belgie

Re: Shethengst Harrie + andere shetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 18:16

WAAAAAT????????

WAAROM ZOUDEN PAPIERLOZE PAARDJES IN GODSNAAM GEEN NAKOMELINGEN MOGEN HEBBE?
, daar kan ik echt nie bij!!!!!!!
en dat maakt mij erg kwaad( en dat ben ik niet rap!!)
ik weet echt niet wat ik hier allemaal hoor, word er beetje ziek van.

en over de beruchte foto, da meisje zal haar shetjes wel het beste kennen en weet hoe ze haar pony's het best iets aanleert, niet elke paard reageert op dezelfde commando's, en je was er ook niet bij wanneer het aangeleerd werd! Ik ben er zeker van dat ze die beestjes doodgraag ziet en ze zeker geen kwaad zou doen! bij jou ben ik daar minder van overtuigd..

xxx

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 18:23

Heel erg oud topic Nahske!!

Milly_

Berichten: 3946
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: O.V.Belgie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 19:06

oja, zie ik nu pas :s Ben hier nieuw ook, daarmee...ken de werking nog niet goed!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 20:29

Slotje dus.