Jaarlingen Naarlingen? Niet bij de Double J Paints!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

Jaarlingen Naarlingen? Niet bij de Double J Paints!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 17:40

Ik was vorige week op kraambezoek bij de Double J Paints, ik kom daar vaak, Justine, de eigenaar is een erg goede vriendin van me. Nu had ik ook mijn camera mee om foto's te maken van de nieuwe veulens.
[KS-ITP] Op kraamvisite@ Double J Paints! Unieke veulens!

Maar ook de beide jaarlingen heb ik op de foto gezet!
Eigenlijk wilde ik in eerste instantie juist de enige 2 jarige Paint "te pakken" krijgen, dat is namelijk Belle (v Justa Tad Rad) haast een kloon van haar moeder Emilys Jingo! :wow:
Afbeelding

Belle heft ONWIJS veel karakter! Echt zo ondeugend! ;)
Afbeelding

Prachtige uitgebalanceerde twee jarige vinden jullie niet? *D
Afbeelding

Ze heeft rechts een knal blauw oog! Iets wat haar mama weer niet heeft en haar een extra ondeugende uitstraling geeft :P
Afbeelding

Bij Belle in de wei loopt ook Sterre (zo'n gave naam!). Sterre is uit dezelfde mama als Belle en van de hengst Zippin N Investments. Ze is prachtig getekend!
Afbeelding

Ze heeft een hoofdje... zo klein! Zo zoet en zo fijn! _/-\o_
Afbeelding

Ze is een vrolijk, nog wat speelse merrie die gewoon iemands hart gaat stelen later! <3
Afbeelding

En ondertussen komt ze kwa bouw en billen ook niks te kort ;)
Afbeelding

Maar goed, terwijl ik op Belle en Sterre aan het focussen was en tussendoor nog Floor, een unieke Appaloosa aan het fotograveren was (topic van haar volgt morgen), kwam deze in eerste instantie erg onopvallende hongen ineens in beeld! <3
Afbeelding

Jeetje! Ik viel als een BLOK! :+: Wat een HEERLIJK paard! Ik "kende" hem natuurlijk als veulen al en wist dat ie er zou zijn en zag hem al lang lopen natuurlijk, maar ineens, man, alsof er een schok door mijn lijf ging! Wat een koppie!!! :9
Afbeelding

En B E W E G E N ! jemig! Beestje is zo los in zijn lijf, tis bijna eng ;) Dit is er eentje waar je alle kanten mee op zou kunnen binnen de sport!
Afbeelding

Niet alleen los in het lijf, maar ook kracht liet ie zien 8-)
Afbeelding

Hij heeft écht het beste van zijn beide ouders, papa Zippin N Investments geeft hem de beweging en mooie droge spieren.
Afbeelding

Mama Poco Bucky Specialty heeft hem de maat, de prachtige hals houding en het nieuwsgierige, iets voorzichtige, niet opdringerige karakter gegund.
Afbeelding

Al met al wou ik dat ik rijk was ofzo :D Want dan ging Eddy gewoon mee naar huis! :):)
Afbeelding

ahintofte

Re: Jaarlingen Naarlingen? Niet bij de Double J Paints!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 17:47

geweldig mooie paarden!!! bedankt Corine!!

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 17:49

Wat hebben ze daar toch een lekkere dieren lopen zeg :~
Gave plaatjes weer Jeddah *D

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 18:42

Oeh, gave paardjes weer! Belle lijkt me idd een behoorlijk pittige tante als ik die ogen zo zie.
Maar Eddy!! Wow. Ik zie wat jij ziet denk ik Jeddah. Dat oog... Wat een heerlijk paard gaat dat worden! Daar straalt nu al zo'n rust en wijsheid uit.
Da's echt het eerste waar ik bij een paard naar kijk, het oog. En als de rest zoals bouw en beweging dan ook nog zo klopt...
Qua kleur misschien niet heel bijzonder maar dit is nou echt een gevalletje 'een goed paard heeft geen foute kleur'!
Ik willumwelhebbu! ;)

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 18:44

Thanks! ja, Francis, dat vind ik nou ook bij Eddy, hij valt niet op omdat ie "gewoon" vos is (wat ik juist mooi vind) maar man! Aan X-factor komt ie níks te kort! Zeker zodra je even door het "gewone" van de kleur heen kijkt ;)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 18:49

Jeetje wat 'n mooierds daar stuk voor stuk.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 18:51

Ik zit hier ff een potje te kwijlen zeg! :~

Wat een beauty's! Stuk voor stuk <3

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 18:58

Ohhhh die zien er geweldig uit!!!!!! <3

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 19:15

Gek he, als ik over een 'ooit nog eens paard' denk, denk ik aan een Paint. En dan zie ik deze foto's van de Paints en denk ik " :j " .. En dan zie ik Eddy en dan denk ik :9 :~ :Y) Ik durf te zweren dat ik dan toch met een "ik-neem-nooit-een-'vos' " thuis zou komen := Geweldig mooi paard, maar ook fantastisch weergegeven Jeddah +:)+

Maar die Paintekinders mogen er toch ook wel ernstig zijn zeg :wow:

Ben zo blij dat ik nog een paard heb :=

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 19:40

Bij mij trekken de vlekken ook wel heel erg hoor. Hoewel ik na Dot zei 'ik wil gewoon een kruising-boscross-pony' blijven de Paints altijd een vlekje voor hebben bij me en een speciaal plekje in m'n hart. Maar zo'n Eddy... die uitstraling van 'kom maar op met de wereld, mij maak je de pis niet lauw' (excusé le mot) , ja, daar ga ik voor... Hij straalt zo'n rust uit... zo'n 'gaat voor je door het vuur' paard die je wel even onder je hoede neemt en het wel voor je oplost... Dát wil ik! (En als er dan ook nog vlekken op zitten is dat een cherry op de cake ;) )

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 19:49

Wauw Jeddah! Alweer van die mooie foto's van alwéér van die mooie paarden! :j Ik vind Eddy ook prachtig, maar Belle ook <3

Yorel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 19:53

Wat een plaatjes! Geweldig om ook de volle broer van mijn Luuk te zien! Lijkt echt sprekend afgezien van de kleur. Als Eddy zijn karakter net zo geweldig is als zijn broer, dan kan ik niets anders dan vol lof zijn! Justine, je hebt echt een stel geweldige paarden staan!

ahintofte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 19:57

Dank je Yorel!! dat is voor mij toch het mooiste compliment van iemand die al een paard bij mij gekocht heeft nogmaals bedankt!!

joyceromeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 20:15

Ben altijd erg tevreden geweest met mijn Frieslingertje (nog steeds hoor :D) , maar als ik dit zo zie wil ik toch wel heel erg graag een Paint!! <3 Misschien als ik later groot ben :o

EsratJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 20:36

Wat een mooie paardjes

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 20:41

Zooo, hij is in al zijn onopvallendheid wel een bijzondere verschijning tussen al die opvallende beestjes, maar die dame met haar blauwe oogje mag er zeker ook zijn... Wauw wauw wauw!

Die manen van Sterre zijn ook errrrrrug leuk trouwens!
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 08-06-10 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 21:18

Tjee, je vertelt er ook met zoveel passie en liefde over! Nu wil ik ze alledrie kopen!

Anne_Ivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 21:30

Super mooie paarden hoor!! Uit de categorie "bijzonder goed gelukt"!!! En mooie foto's ook! Was een lekker dagje daar met al die knappe paardjes en dat heerlijke zonnetje!

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:42

Jeddah schreef:
dat vind ik nou ook bij Eddy, hij valt niet op omdat ie "gewoon" vos is (wat ik juist mooi vind) maar man! Aan X-factor komt ie níks te kort! Zeker zodra je even door het "gewone" van de kleur heen kijkt ;)
Nou wat je zegt! <3 Ik zeg: "doe mij maar gewoon een vos" :D

By the way: je kunt wel PR-vrouw van deze ranch worden, je weet de paarden met zoveel passie en liefde aan te prijzen! :j :D

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 09:20

Haha! Nou, maar dat komt omdat ik vanaf het aller eerste begin zo betrokken geweest ben bij Justine en de paarden ;) Ik mocht vaak mee ze ophalen van het vliegveld en de mama van Luuk en Eddy heeft hier bij mij thuis zelfs haar 3e veulen gekregen.
En natuurlijk weten jullie vast dat ik Simply bij de Double J Paints gekocht heb en Senna een dochter is van A Hint Of Te :+: Dus ik heb gewoon een zwak voor Justine, én haar paarden :)

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 21:05

Ach zo, nou dat blijkt wel inderdaad :D Maar het zijn natuurlijk ook stuk voor stuk beauty's! *D

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 07:52

Eddy SWINGT idd op die laatste foto :wow:
Ik vind de billen van Sterre erg lekker en de stoute uitdrukking in Belle's ogen ook :))

Backup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 10:31

The men to be is echt heerlijk!!!!!
En de 2 dames mogen er ook zijn, maar die jonge kerel zou zo maar mijn hart kunnen veroveren <3