[KS-ITP] Op kraamvisite@ Double J Paints! Unieke veulens!
Maar ook de beide jaarlingen heb ik op de foto gezet!
Eigenlijk wilde ik in eerste instantie juist de enige 2 jarige Paint "te pakken" krijgen, dat is namelijk Belle (v Justa Tad Rad) haast een kloon van haar moeder Emilys Jingo!

Belle heft ONWIJS veel karakter! Echt zo ondeugend!

Prachtige uitgebalanceerde twee jarige vinden jullie niet?

Ze heeft rechts een knal blauw oog! Iets wat haar mama weer niet heeft en haar een extra ondeugende uitstraling geeft

Bij Belle in de wei loopt ook Sterre (zo'n gave naam!). Sterre is uit dezelfde mama als Belle en van de hengst Zippin N Investments. Ze is prachtig getekend!

Ze heeft een hoofdje... zo klein! Zo zoet en zo fijn!

Ze is een vrolijk, nog wat speelse merrie die gewoon iemands hart gaat stelen later!

En ondertussen komt ze kwa bouw en billen ook niks te kort

Maar goed, terwijl ik op Belle en Sterre aan het focussen was en tussendoor nog Floor, een unieke Appaloosa aan het fotograveren was (topic van haar volgt morgen), kwam deze in eerste instantie erg onopvallende hongen ineens in beeld!

Jeetje! Ik viel als een BLOK!

En B E W E G E N ! jemig! Beestje is zo los in zijn lijf, tis bijna eng

Niet alleen los in het lijf, maar ook kracht liet ie zien

Hij heeft écht het beste van zijn beide ouders, papa Zippin N Investments geeft hem de beweging en mooie droge spieren.

Mama Poco Bucky Specialty heeft hem de maat, de prachtige hals houding en het nieuwsgierige, iets voorzichtige, niet opdringerige karakter gegund.

Al met al wou ik dat ik rijk was ofzo