Volgens paardnatuurlijk kon de grote bal niet kapot. Dat moest Pollock even uittesten natuurlijk! Hij ging er ook nog op liggen, maar daar heb ik geen foto's van. (Hier was de bal al lek natuurlijk...)
Daarna ontsnapte de shetlander van de buren en toen was het feest!
Ja, hij had de bal eerst in het prikkeldraad gerold (onder de stroomdraad bij de buren door) en er zat een heel klein gaatje in. Maar als hij erop gaat liggen en op gaat staan, gaat de lucht er vrij snel uit
Ik denk dat hij gewoon graag een zag matras wilde hebben en dat hij er daarom op ging liggen. Wat een gek zeg
Maggie_Eddy
Geplaatst: 06-06-10 23:32
He gekke Pol! Leuk om hem zo vrolijk te zien, het was zo hartverscheurend toen Vario weg ging.. En nog steeds met die maffe shet haha! En tja de bal... Vario heeft daar ook zo'n handje van, maar dan met al lekke ballen.. er ligt nog een lekke stoffe skippy bal in de wei bij ons, die slingert ie ook nog wel eens rond, of de steekpaaltjes... Zal ie wel van Pol hebben
Pol mist Vario nog steeds wel hoor! Het was zo'n raar stel
Maggie_Eddy
Geplaatst: 07-06-10 14:12
Haha ja een raar stel waren ze idd, ach ze hielden, of houden nog steeds van elkaar
zonneke1977
Geplaatst: 07-06-10 16:14
Leuke foto's !
Wel jammer dat zo'n bal dus wel stuk gaat Ik was nog aan het twijfelen om er één te bestellen voor mijn veulen van 10 maanden, maar ga het precies toch niet doen ...
Ja, er was een heel klein gaatje ingekomen (wel geplakt) maar als hij er dan met zn volle gewicht op gaat staan, liggen en aan gaat staan trekken, was het blijkbaar toch te zwak om het lek te dichten...