Ik kwam terug met Ot op de wei (die weer hard gewerkt had) en trof dit schouwspel aan. Mooiste van al was nog wel dat Switch (dat wit/zwart/grijze mormeltje) nu steeds vaker zelf begint met Cup opjutten en uitdagen; eerder was het altijd andersom en had Switch daar niet vaak interesse in. Hij krijgt nu af en toe wat muesli met wat haver er doorheen, en als je het aan mij vraagt heeft dat op hem een hele goede uitwerking; hij is veel energieker, vrolijker en blijer en begint nu dus ook zelf met spelen en lekker rennen.
Ot staat er op de foto's niet bij, die stond al lekker met zweetdekentje op nog even op stal uit te rusten. Switch is het zwartroan-ruintje, Cupido is net 5 geworden en vorig jaar oktober gecastreerd (al voelt hij zich nog echt een stoere hengst) en heeft als enigste een halster om.
Bianca loopt er ook bij, is het halfzusje van Cup en is deze maand 2 geworden; zij rent wel mee maar loopt vaak vooral in de weg en laat het 'grove speelwerk' aan de mannen over.
De foto's in link zijn ook zéker de moeite waard!
1. 'Heej Cup, zin om te spelen'??????

2. 'Als we nou es......... *fluisterfluister*'
KLIK!
3. 'Wat staan die twee daar te smoezen??'
4. 'Tsjoeke-tsjoeke-toettoet!'

5. 'Hej kleine niet zo snel!!'
6. 'Haha kijk nu ben ik lekker groter!'
7. 'Maar dat kan ik ook wel hoor, kijk maar!'
8. Yihaaaaa!
KLIK!
9. 'Heej waar gaan we naartoe? hier blijven jij!'
10. 'Handig zo'n halster; heb je tenminste nog een beetje houvast'...

11. 'Ik kan ook best wel een beetje mooi draven hoor, net als mams!'
KLIK!
12.
13. 'Wie kan er 't hardst???!'
14. 'Schiet es op jij, slome!'

KLIK!
15. 'Als je haar maar goed zit'
16. Switch doet verstoppertje
KLIK!
17. 'Van al dat rennen krijg je dorst'
18. '.... En daar gaan we weer!'
Maar.... eigenlijk vinden we elkaar stiekum best wel lief hoor....

19. om spontaan verliefd te worden toch??

20. 'Wij zijn weer uitgespeeld voor vandaag; thanx for watching, see ya next time!'