Vandaag genoten van Patrick en wat was hij stoer voor het eerst mee als hand paard op het strand. Heb ook nog even een rondje met Amor(Haflinger van amormylo op bokt)gedaan wat heb ik genoten.......
Wauw Marja, wat ziet er dat geweldig uit! Overigens ook errug leuke Haf!
nikkielvis
Geplaatst: 09-04-10 07:50
Ook hier even vermelden dat het super mooie foto's zijn. Lekker met de zon en de blauwe lucht.
Fijn dat je ervan genoten heb. En dat je maar vaak naar het strand nog mag gaan met Patrick en je foto toestel. Amor mag ook wel mee die is ook erg leuk.
Heerlijk wijffie en het gevoel ken ik. Wat kunnen we toch heerlijk genieten van onze beesjes he. Ik moet ook gauw een 2paardstrialer kopen zodat we op pad kunnen hihi
DiaBelle
Geplaatst: 09-04-10 22:15
Ik ben jalours.........
Wat ziet dat er heerlijk uit. Patrick is echt super braaf en wat een lieve Haflinger.
Dit is echt met de genieter wagenwijd open!
Grz sabina
flamon
Geplaatst: 10-04-10 00:30
patrick
wat is hij weer mooi op de foto gezet het is echt een kanjer en zo lief als hand paard:D
volgens mij heb je er echt geen kind aan als je hem mee neemt
En wij maar denken he Mar dat Patrick er op zou springen maar gelukkig hebben we nergens geen moeite mee gehad , hopelijk word het vanmiddag heerlijk weer want wij gaan weer naar het strand
V_eraa
Geplaatst: 10-04-10 09:40
waaaaauw echt super leeeeeuk
M_D_H
Geplaatst: 10-04-10 13:54
ziet er leuk uit marja... ik wil ook een strand maar nee hoor... wij hebben hier alleen de veluwe