Vanmiddag heb ik even mijn vies smerig stinkende varken losgelaten op het buiten terrein, want tsja een varken voelt zich het lekkerst in de modder toch?1.2.3.4.5.6.7.8. Wat een lekker beest he?
Super leuke foto's zeg! En heel vies ja. En inderdaad een heel gaaf varken, en ik vind vooral die laatste heel mooi!
AnnemiekvM schreef:Hier kan ik maar 1 ding over zeggen:Jullie hebben een gaaf varken!!Daar sluit ik me helemaal bij aan
Gatver wat een leuke viezerd heb jij zeg Hij heeft het wel lekker naar zijn zin Voortaan maar 2 uur poetstijd vrijmaken denk ik zo?
SSDesign schreef:Haha inderdaad lekker vies Maar erg mooie foto's. Toevallig gemaakt door Sanne?Valt het op.
SannevdM schreef:SSDesign schreef:Haha inderdaad lekker vies Maar erg mooie foto's. Toevallig gemaakt door Sanne?Valt het op. Ja Wel positief hoor Komt trouwens ook mede door woonplaats en achtergronden, die herken ik
Sanne heeft weer mooie foto's gemaakt, Ziack staat er weer leuk op en jullie kunnen weer lekker poetsen
Leuk effect dat opspattende modderwater bij je leuke fjord Die laatste draffoto is prachtig, wat een mooie gangen