Zie hier een knappe Rakker met zijn nieuwe Hut! Rakker is trouwens een shetlander ruin van bijna 10 jaar oud mijn Grote klein trots Laat je een reactie achter?
Dank jullie wel voor de reacties nee dit is gewoon een bospaadje in een park aan de overkant van onze stal.
Gave hut heeft Rakker! Mag Lady een keertje komen spelen in z'n hut? Of heb je dan een codewoord nodig Vooral de vierde foto is erg gaaf!
haha ja sorry hoor Hij blijft ook niet stil staan (zie laatste foto) dus dan maar vast een een boompje
Hahaha, is dat bij ons op het terrein joh! Ik zie een hek van de tennisbaan? Ik ga vanavond eens kijken
gelukkig heeft deze zielige dwerg-fries nu een echt huisje gekregen in plaats van een veel te grote box.Scharrelpaarden zijn veel biologischer.Maar let wel op dat de dierenbescherming hem niet meeneemt...:D:D:D:D:D:D:D
Thanx voor de reacties! Ja klopt terrein van de stichting haha! daar heb ik Rakker zijn hut gevonden haha! Deze dwerg-fries is nu erg blij dat hij af en toe mag scharrelen daar