Zomaar opeens veranderd mijn lelijke kleuter in iets wat toch wel verdacht veel op een paard lijkt. Ik verheug me erop om over een maand of 3 voorzichtig met hem wat meer aan de slag te gaan en ik verheug me nog meer op het moment dat het weer beter is en ik hem weer eens lekker kan wassen en toiletteren.
Wat wordt ie moooi 4 witte beentjes, donkere kleur en een grote bles!
Wasilij
Geplaatst: 25-02-10 00:00
Hij is deze winter echt in positieve zin veranderd. Ziet er inderdaad als een (mooi) paard uit. Gaat toch best snel dat je er over een paar maanden op kan stappen. Bij Diva realiseer ik me ook plotseling dat ze nog maar ruim een half jaar in de opfok staat. Dan moet ik al een plan de campagne hebben. Gaat ook razend snel. Wel fijn dat je hem zo dicht bij huis hebt.
Ja die Co heeft wel een wasbeurtje nodig Het wordt al een heel brok paard, heb je hem ook al gemeten??
A_nita
Geplaatst: 25-02-10 01:04
Ja, hij lijkt echt op een paard en een mooi paard ook! Veel succes met hem!
Katja
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-10 01:04
Bedankt voor alle positieve berichten.
Ik heb helaas geen fatsoenlijke meetstok Kajanus dus het blijft een beetje gokken. Maar Pols is 1.65m en als ze naast elkaar staan op de trailer is Co groter dus hij gaat de goede kant op.
Kajanus
Geplaatst: 25-02-10 01:07
Dat is dan al een mooie maat. En je weet nu ook wat je voor je verjaardag moet vragen
Shampoo?? Hij wordt in ieder geval groot genoeg zeker omdat hij veel body gaat krijgen. Ben echt heel erg blij met zijn ontwikkeling en nog veel blijer met zijn karakter.
Kajanus
Geplaatst: 25-02-10 01:12
Ja shampoo heb je ook wel nodig en een scheerapparaat
Ik ben ook wel benieuwd hoe hij het onder het zadel gaat doen.
zo Co-tje ziet er lekker uit..Begint nu inderdaad meer paard te worden. Lekker toiletteren straks als het weer mooi weer is. Wat is er met jullie horizon bij Co-tje,ha,ha. Geniet maar lekker van hem.
Zo wat een lekker ding Ben benieuwd wat hij gaat doen onder het zadel En straks als het weer beter is lekker aan de schoonmaak
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 25-02-10 09:55
Zo, wat een verschil zeg, hij is al flink uitgezwaard zeg! Ben wel benieuwd hoe hij eruit gaat zien na een jaartje getraind te zijn, nekje is nu nog ielig zo ongetraind in verhouding met de massa van zijn lijf.
Co ziet er goed uit Katja.... Als je eenmaal met hem aan het werk gaat en hij krijgt wat meer massa en spieren dan herken je hem straks niet meer terug!!
Ik herinner me nog een zekere lelijke jaarling, maar jeetje wat gaat dat hard en is hij knap geworden! Hier en daar idd nog wat iel, maar ik ben ook heel benieuwd hoe hij verder uitgroeit!
Co groeit lekker door zeg! Hij ziet er ook wel doorvoed uit, heel anders dan het wat ielige paard van een paar maanden geleden. Gaat de tijd toch snel he.. zo zijn ze klein en wiebelig, zo stap je er al bijna op...