Jeddah schreef:Jeeetje!! Wat een ENGE pony zeg!!

Maar, wát een beer is dat toch geworden! Heel eerlijk had ik dat nooit gedacht toen ik hem als veulen kende dat ie zo flink zou worden!
Dat had ik ook niet verwacht, ik zocht ook een rank minipaardje, maar hij is uitgegroeid tot een minitank
.
Aan de ene kant vind ik het ook wel jammer, maar aan de andere kant is dat brede compacte juist weer veel meer mijn type.
Tijdje terug had ik ook deze twee foto's eens naast elkaar gezet, het is dat je aan zijn aftekeningen ziet dat het dezelfde pony is

juli 2006

augustus 2009
En inmiddels dus nog wat breder en groter, en we gaan nu pas beginnen spieren te kweken dus ik ben benieuwd of hij een Schwarzenegger zal gaan worden
.
Ods schreef:Ahhh Lodewiekus, wat is het toch een heerlijk dier! Hij ziet er goed uit IcePrincess!
En zelfs als hij eng doet ziet hij er liefffff uit

Dikke kus voor Lodenietzoliefje

Bedankt
. Zoenen is zijn nieuwe favoriete bezigheid dus die kus zal hij graag in ontvangst nemen
.
gabjj8 schreef:aaagh, arme fries!!! ik zou hem allang een lel hebben verkocht als ik hem was. en die fries maar braaf weglopen, haha, klein maar fijn he, groot en idioot;)
Stonden we een paar jaar geleden nog langs de kant naar Lodewijk te roepen dat hij van zich af moest bijten, nu staan we naar het friesje te roepen dat hij eens schop terug moet geven
.