En ja, ook Jauke mocht zich vermaken in de sneeuw, en of hij dat deed! Hij vindt dat machtig mooi, een hele kudde mee op naaien om rond te gaan rennen en loopt dan ook graag aan kop van de club Foto's spreken denk ik wel voor zich 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12.13.14.15.Uiteraard staat Llevado ook op de foto, maar dan hier [KS-ITP] Valk Andalusier Llevado speelt in de sneeuw!
Ik hoop elke x dat mijn paard zo doet in de sneeuw, maar nee hoor.Hele mooie plaatjes & die wintervacht staat m goed!
Dank jullie wel! Hij is idd altijd helemaal happy als 'ie lekker rond mag crossen met andere paarden, da's wel te zien he
hoezo glad?? sneeuw? zie jij ergens sneeuw??zou er een reden moeten zijn dat je niet op volle kracht kan crossen dan haha? GEWELDIGE foto's daan
Hey Daan!Ik ben maar eens in bokt gedoken om te zien hoe het met jou, Jauke, Abby en Sas gaat Jauke ziet er goed uit zeg! Sjieke stoere jongen!Groetjes Laura
Doet me denken aan een winterfoto die ik nog van Jauke heb toen ie nog een klein Jaukje was (2,5 of 5 jaar?)