Vanochtend ingeladen en op weg naar school in Ammerzoden. In een woonwijk bij school gezadeld, langs de stoeprand en een kist ernaast en hop sint erop. Hij moest ff wennen aan de staf maar die ging toch niet mee te paard. De mijter etc was totaal geen probleem.
Normaliter wandelt mijn spanjaard op z'n gemak overal langs, nu hoorde hij de muziek al dus het tempo zat er wel in. Bij school was het even spannend: ik verwachtte dat een grote horde kids naar het hekwerk zou komen stuiven en ja dus dat gebeurde. Dessie even stilgezet om hem dat even te laten bekijken en toen konden we weer verder naar de ingang van het schoolplein. Sint is voor het plein afgestapt, het was wel erg druk met kleine kinderen. Daarna ben ik nog wel met m het plein opgegaan om hem toch maar kennis te laten maken met al dat vreemds. Is goed voor de volgende keer.... Nou, de meiden uit de hogere groepen hadden geen oog meer voor sint, Dessie stond binnen no-time volledig ingebouwd. Geen probleem, hij houdt ook wel van aandacht. Pepernoten kreeg ie ook al maar na een handvol hoefde dat niet meer.
Echt iedereen was het erover eens: zó hoort het gewoon, Sint te paard en niet lopend of in een auto.
Kijk mee en geniet. Kwaliteit is minder vanwege een ongemerkt gewijzigde camera-instelling.
1.

2.

3.

4. Sint bij de schooldirecteur

5.

6. Zo druk was het, niet geschikt om met Sint te paard tussendoor te wandelen

7. even later

8. zoek het paard

9.

10.

11. Ruimte maken? geen probleem, gewoon ff die staart omhoog en klep open

12. thuis nog even laten zien wat ik kan, als er brokjes zijn doe ik dat graag