Het was in 1 woord geweldig!!!!
Vrijdagmorgen reed ik al om half 7 weg vanuit Waalwijk en om half 11 ging ik de lucht in met de Cityhopper naar Norwich, het was maar een half uurtje vliegen. Daar aangekomen stond Hazel op me te wachten en we reden naar haar huis toe. Het is niet zo gek ver vanuit Norwich naar Mattishal, dus we waren er in een klein half uurtje.

Meteen mijn spullen binnen gezet en half rennend richting de stallen gegaan. Storm stond lekker in de wei, ik riep hem en hij keek meteen mijn kant op. Hij kwam naar het hek lopen en ik heb hem helemaal plat geknuffeld

Zijn kaak zag er prima uit, er was niet te zien dat zijn kaak gebroken was geweest. Wel had hij jammer genoeg geen zicht in zijn linkeroog... maar dat kan nog goedkomen volgens de veearts. Soms heeft hij wat moeite met eten, vooral met zijn hooi. Hij maakt er dan balletjes van die hij niet goed kan wegkrijgen. Ook harde dingen zoals winterpeen kan hij nog niet eten en daarom maakten we kleine stukjes. Ik had appeltjes meegenomen voor hem en ook die sneed ik in kleine stukjes voor hem.

Wat een lief dier is het toch, al zoveel meegemaakt, en iedere keer weer komt hij er bovenop.
Zelfs zijn buurvrouw keek liefdevol naar naar knappe buurman

Hazel en haar moeder waren zo vriendelijk voor me en de honden Faulty, jessy, Harry en Candy zijn echt schatten!

Millie werd op zaterdag opgehaald door haar eigenaar, ze was een half jar bij Hazel geweest om bij te scholen.
Ik stond nog even met de eigenaar van Millie te praten en hij zei 'I killed 2 birds with 1 stone', dus ik zei terug 'Poor birds...' (ik vond het al een soort van knap van hem), hij keek me al erg raar aan en toen ik het later tegen Hazel en haar moeder zei moesten ze heel hard lachen, het bleek namelijk een uitdrukking te zijn.

Hazel had me al gevraagd of ik de kinderen van de Ponyclub wilde lesgeven, een soort Dressageclinic. Va de 100 kinderen werden er een aantal uitgezocht die mochten lessen, 3 of 4 in een groepje. Het was vreselijk leuk om te doen, maar ook heel erg moeilijk. Engelse termen leer je niet op school

Ik wilde geen geld voor de lessen hebben, en ik hoopte dat ze Hazel dan zouden betalen, maar die wilde eens iets leuks en gratis doen voor de kinderen, dus ze hadden een mooie kaart gemaakt en ik kreeg een zilveren ketting en Orange Chocolate.

Die avond had Hazel een verassing, we gingen naar een feestje. Ze had al aangegeven dat ik nette kleding mee moest nemen, dus ik had een nette zwarte broek mee en een net vestje, maar toen Hazel de keuken inkwam in haar 'feestkleding' zag ik dit;

We bleken naar een Ball te gaan!!! Help!!!! Mannen in smoking, vrouwen in een lange jurk.
Daar zat ik in mijn broek en vestje...

Maar het was heel erg leuk. We hebben een heerlijk diner gehad en er was ook een veiling en een loterij met leuke en mooie prijzen. Hazel had bijna nog een helicoptervlucht bij de veiling toen ze heel blij naar een kennis begon te zwaaien een de andere kant van de zaal

De volgende dag was een rustig dagje, het weer was heel erg slecht en de paarden hebben we al vroeg binnengehaald van het land. we hebben nog een aantal foto's met Stormpje gemaakt en hem lekker geknuffeld en verwent met kleine stukjes appel. Hij zag er zo goed uit, zijn velltje glansde ondanks de slechte tijd die hij had gehad. Ook was hij maar een heel klein beetje afgevallen. Gelukkig maar, hij was altijd al moeilijk dik te krijgen, maar nu hij iets ouder is, is hij ook voller.
Hazel heeft gevraagd of ik van de zomer dressuurlessen wil komen geven aan de ponyclub, een hele week lang. Lijkt me superleuk!! Dus ik ga maar eens met ralph praten of we deze zomer naar Engeland kunnen en een weekje bij Hazel and her Mum kunnen blijven. daarna kunnen we nog door richting Londen ofzo

Dag lieve schat, tot snel!!!