ik ben Lindy, een Nederlands Trekpaard van 6 maand oud. Zaterdag 14 november moest ik van mijn nieuwe baasje mee naar de keuring. Ze vond dat erg leerzaam voor mij. Eerst mocht ik in Emma's caravan, dat vond ik eerst wel raar maar met wat brokjes wilde ik er maar al te graag in! Tijdens de rit heb ik me ook erg vermaakt met eten van hooi.
Eenmaal daar schrok ik toch wel van de drukte, ik wilde liever rennen maar toen ik zag dat er meer paardjes zoals ik waren en werd ik wat rustiger.
Toen mocht ik naast een ander paardje hooi eten aan de wagen. Dat vond ik helemaal niet erg!

Terwijl ik aan het eten was werd ik heel mooi gemaakt! Ik kreeg een vlecht in m'n haar en in mijn staart ook! En die gekke klei werd uit mijn beenharen geborsteld, een hele opluchting.

Toen moest ik een wit halstertje aan en mocht ik mee naar de ring. Daar liepen nog meer veulentjes zoals ik.

Daarna moest ik even wachten op mijn beurt.

Ik werd voor de jury opgesteld en moest toen weg stappen. Dat vond ik wel moeilijk en spannend, ik wilde liever draven. Dat mocht daarna ook wel en toen heb ik laten zien dat ik ook kan galloperen.

Nadat ik klaar was moest ik weer heel lang wachten en toen moesten we weer met alle veulentjes in de ring.

Daar werd ik nog van plaats verwisseld. We werden op een rij gezet, en ik stond helemaal achteraan. Er werd een gek oranje strikje in mijn mooie vlecht gedaan, volgens vrouwtje betekend dat ik een eerste premie heb, maar iedereen kreeg er zo eentje.
Toen moest ik mee naar buiten voor een foto, maar ik wilde liever weer naar binnen om te eten.

Eenmaal thuis heeft vrouwtje mijn benen lekker gewassen. Ik was zo moe dat ik na het eten wel ben gaan slapen, ik had geen puf meer om Emma en Lara te vertellen wat we hadden gedaan!

Mocht je me zo leuk vinden na deze foto's, dan kan je tot vanavond 24.00uur op mij stemmen. Baasje heeft mij namelijk ook opgegeven voor de bokt merrieveulen verkiezing
[KS] Bokt merrieveulen 2009 verkiezing, stemmen maar! Lindy - izzy1985
In ieder geval bedankt voor het kijken en laat vooral een berichtje achter!!